رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: در سال 97 رشته آلیش را در استان تقویت می کنیم.
کد خبر: ۵۹۲۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶ 17 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،محمدحسین محبی ، با اشاره به نوپا بودن ورزش آلیش(کشتی محلی) در کرمانشاه اظهار کرد: پتانسیل های خوبی در رشته آلیش داریم و تلاش می کنیم در سال 97 این رشته را در استان تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه بانوان کرمانشاهی بیشتر از کشتی به آلیش گرایش دارند، ادامه داد: بانوان آلیش کار کرمانشاهی طی سال 96 در مسابقات کشوری آلیش به مقام قهرمانی دست یافتند.

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه تاکید کرد: با برنامه ریزی هایی انجام شده می خواهیم در سال 97 نتایج بهتری از آلیش هم در بخش مردان و هم در بخش بانوان کسب کنیم.

وی در ادامه از برگزاری مرحله اول مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی برای حضور در مسابقات 2018 جاکارتا طی روز جمعه(31 فروردین) خبرداد و افزود: شش کشتی گیر آزاد کار و دو کشتی گیر فرنگی کار از استان کرمانشاه در این مرحله به مصاف حریفان خود می روند.

محبی تصریح کرد: یدالله محبی، محمد مرادی، ارشک محبی، بهمن تیموری، حامد رشیدی و نوید عزیزی شش کشتی گیر آزادکار و بهروز هدایت و امیرحسین میری دو کشتی گیر فرنگی کار کرمانشاه حاضر در مسابقات مرحله اول انتخابی تیم ملی هستند.

وی خاطرنشان کرد: پیش بینی می کنیم حداقل سه کشتی گیر کرمانشاهی در مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا حضور داشته باشند.

وی همچنین با بیان اینکه اعضای هیات مدیره شرکت پالایش نفت کرمانشاه قول حمایت از کشتی گیران کرمانشاهی حاضر در این رقابت ها را داده اند، عنوان کرد: براساس قول شرکت پالایش نفت درصورتی که کشتی گیران کرمانشاهی موفق به کسب مقام نخست رقابت های آسیایی شوند، جذب این شرکت خواهند شد.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار