رئیس پلیس آگاهی استان از انجام طرح ضربتی یک روزه مبارزه با سرقت خبر داد و گفت: این طرح دستاوردهای خوبی به دنبال داشت.
کد خبر: ۵۹۱۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴ 17 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از پایگاهخبری پلیس، سرهنگ "محمدرضا امیری" اظهار داشت: اجرای این طرح دستاوردهای مختلفی در حوزه دستگیری سارقان و کشف چندین فقره سرقت به همراه داشت. 

وی در تشریح این دستاوردها، خاطرنشان کرد: کشف 42 فقره سرقت وسایل و محتویات داخل خودرو، کشف 2 دستگاه خودرو مسروقه و دستگیری یک سارق خوردو از جمله دستاوردهای طرح ضربتی پلیس آگاهی استان بود.

سرهنگ امیری یادآور شد: دستگیری 17 سارق لوازم و محتویات داخل خودرو و دستگیری 5 نفر مالخر این لوازم از دیگر دستاوردهای اجرای طرح بود.

ئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه با بیان اینکه طرح ضربتی مبارزه با سرقت نتایج دیگری را نیز به همراه داشت، خاطرنشان کرد: کشف یک فقره سرقت گوشی همراه و دستگیری یک نفر سارق در این زمینه و کشف 5 فقره سرقت اماکن خصوصی و دستگیری 6 سارق در این زمینه از جمله آن هاست.

وی افزود: کشف یک فقره سرقت کش رو زنی و دستگیری یک نفر در این خصوص، دستگیری یک سارق سیم برق، دستگیری یک سارق جیب بر، دستگیری یک سارق اماکن دولتی و کشف 5 فقره سرقت در سایر موضوعات به همراه دستگیری 3 نفر از دیگر نتایج حاصل شده در طرح ضربتی مبارزه با سرقت بوده است.

امیری در پایان، اجرای طرح مبارزه با سارقین و کشف سرقت های صورت گرفته در سریعترین زمان ممکن را از جمله اولویت های پلیس آگاهی استان کرمانشاه برشمرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار