رئیس هیات دوچرخه سواری استان کرمانشاه از برگزاری همایش دوچرخه سواری درکرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۵۹۱۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷ 16 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا؛جلال عزیزی ، اظهار کرد: این همایش با حضور بیش از 20 دوچرخه سوار استان، فردا(28 اسفند) برگزار خواهد شد.

وی افزود: این همایش از مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه تا نیروگاه بیستون به مسافت 28 کیلومتر و بصورت رفت و برگشت برگزار می شود.

رئیس هیات دوچرخه سواری استان همچنین به استقبال خوب دوچرخه سواران کرمانشاهی از سه شنبه های بدون خودرو اشاره کرد و گفت: یکی از اهداف اصلی برگزاری سه شنبه های بدون خودرو، فرهنگ سازی استفاده از دوچرخه میان مردم استان است.

وی اضافه کرد: طبق برنامه ریزی انجام گرفته درکمیته سه شنبه های بدون خودرو، در نظر داریم تا هر سه شنبه از کارکنان یکی از ادارات استان دعوت کنیم تا در این برنامه شرکت کنند.

عزیزی تاکید کرد: در تلاشیم تا با برگزاری منظم سه شنبه های بدون خودرو و افزایش فرهنگ استفاده از دوچرخه در استان، میزبانی مسابقات کشوری دوچرخه رشته کوهستان را بدست آوریم.

وی همچنین در خصوص آخرین پیگیری ها برای برگزاری تور بین المللی دوچرخه سواری درکرمانشاه اظهار کرد: درحال انجام مکاتبات برای برگزاری این مسابقات تحت عنوان "یادواره جانباختگان زلزله سرپل‌ذهاب" هستیم و امیدواریم مجوز برگزاری این تور بین المللی را دریافت کنیم.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار