مدیرروابط عمومی هواشناسی استان کرمانشاه از پیش‌بینی تداوم بارندگی و رعدوبرق طی 2 روز آینده به صورت گسترده در استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۵۹۰۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰ 15 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،پروانه صفری  اظهار داشت: بر اساس بررسی نقشه‌های هواشناسی، با ورود موج دوم از سامانه بارشی اخیر به جو منطقه، به‌تدریج از بعدازظهر امروز تا دو روز آینده، به تناوب شاهد بارندگی همراه با رعدوبرق در سطح استان هستیم.

مدیرروابط عمومی هواشناسی استان کرمانشاه، تصریح کرد: بارش‌ها که طی ساعاتی از روز دوشنبه(فردا) بروز بیشتری دارد، همچنین در برخی نقاط با وزش باد نسبتاً شدید موقتی، آبگرفتگی معابر عمومی و احتمالاً رگبار تگرگ نیز همراه می‌شود.

وی عنوان کرد: بارش‌ها علاوه بر ارتفاعات، ممکن است، در برخی از مناطق سردسیر (البته محدود و موقت) به صورت رگبار برف هم مشاهده شود.

این مسؤول ادامه داد: در اوایل روزهای سه شنبه و چهارشنبه، کمینه دمای هوا در سطح استان به طور محسوس کاهش می‌یابد که به‌ویژه در نواحی سردسیر، ممکن است؛ سبب بروز خساراتی به محصولات باغی و زراعی می‌شود.

مدیرروابط عمومی هواشناسی استان کرمانشاه تاکید کرد: طبق بررسی ایستگاه‌های هواشناسی، به مسؤولان دستگاه های اجرایی و مردم استان، توصیه می‌شود در راستای پیشگیری از مخاطرات احتمالی تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار