فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ۴۸ ساعت گذشته، ۴۴ فقره سرقت در این شهرستان کشف شد.
کد خبر: ۵۹۰۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵ 15 April 2018

به گزارشتابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین براری" اظهار کرد: در طرح ارتقای امنیت اجتماعی ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه موفق به دستگیری ۲۱ سارق شدند.

وی خاطر نشان کرد: از مجموع ۴۴ فقره سرقت کشف شده نیز، ۲۰ مورد مربوط به سرقت قطعات خودرو، ۱۰ مورد مربوط به وسایل داخل خودرو و مابقی مربوط به سایر عناوین سرقت بوده است.

سرهنگ براری، دستگیری ۱۹ خرده فروش و ۳ قاچاقچی موادمخدر را از دیگر دستاورد‌های اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان کرمانشاه برشمرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: در این طرح همچنین ۳۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت فاقد مدارک نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به کاهش آمار سرقت در کرمانشاه، یکی از دلایل این امر را استفاده از نگهبانان محله و پلیس‌های افتخاری عنوان کرد.

سرهنگ براری در پایان ضمن تاکید بر ادامه پیدا کردن طرح ارتقاء امنیت عمومی در کرمانشاه از همکاری مردم با پلیس قدردانی و از آنان خواست موارد مشکوک را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان گذارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار