مشاورعالي استاندار گفت: امروز عمليات بازي دراز به يك نماد پرافتخار براي كشور تبديل شده و براي گراميداشت اين عمليات همه مردم از سراسر كشور در سالروز گراميداشت آن حضور پيدا مي كنند.
کد خبر: ۵۹۰۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷ 14 April 2018

به گزارش تابناکبه نقل از وروابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ جعفر همتی در جلسه هماهنگی لازم براي گراميداشت سالروز عمليات بازي دراز که با حضور مسئولين ذيربطدر محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، بيان داشت: هر ساله با مساعدت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران، هوانیروز و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس حرکت عظیم بازی‌دراز به‌عنوان نماد شاخص دفاع مقدس در حال فرهنگ‌سازی است.

وي گفت: برنامه‌ریزی دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری باشکوه مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز و معرفی ظرفیت‌ها منطقه و رشادت‌های مردم سرپل‌ذهاب به نسل جوان ضروری است.

همتی با بيان اینکه سخنران‌های مطرح کشور در این مراسم پرشور و معنوی حضور پیدا می‌کنند ، تصريح کرد: مدیحه‌سرایی مداحان اهل‌بیت عصمت و طهارت و روایت‌گری یادگاران دوران هشت ساله دفاع مقدس نیز در این مراسم تدارک دیده شده است.

مشاور عالی استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه یادمان بازی‌دراز در بین محورهای حساس گیلان‌غرب، سرپل‌ذهاب و قصرشیرین مستقر شده است، گفت: در اين عمليات موفقیت‌های عملیاتی خوبي توسط رزمندگان سپاه و ارتش به‌دست آوردیم که امروز توضیح رویدادهای این منطقه توسط راویان يك موضوع اساسي و مهم است.

وي با گرامیداشت یاد و خاطر شهید شیرودی و عملیات بازی‌دراز، گفت: همه مسئولان و مديران استان وظيفه دارند كه نهايت اهتمام و تلاش خود را در سال‌جاری برای برگزاری هر چه مطلوبتر این مراسم به‌کار بگیرند.

مشاور عالي استاندار در ادامه با بيان اينكه عمليات بازي دراز به يك نماد پرافتخار براي استان تبديل شده است، گفت: در گذشته افراد خيلي محدودي براي گراميداشت اين مراسم حضور پيدا مي كردند اما امروز نزديك به 30 هزار از مردم سراسر كشور در گراميداشت عمليات بازي دراز حضور پيدا مي كنند كه اين عمليات به يك نماد دفاع مقدس و پرافتخار براي استانتبديل شده است.

جعفر همتي با بيان اينكه سنگ به سنگ منطقه بازي دراز يادآور خون شهيدان عزيزي است كه در اين منطقه براي آسايش و امنيت امروز كشور ريخته شده است، گفت: با توجه به وقوع زلزله سال گذشته در منطقه سرپل ذهاب امكان دارد به مشكلات بيشتري نسبت به سنوات قبل برخورد كنيم لذا همگي وظيفه داريم كه براي برگزاري هر چه بهتر سالروز گراميداشت عمليات بازي دراز تلاش و كوشش نمائيم.

وي در پايان اظهار داشت: استان كرمانشاه علاوه بر اينكه داراي بيش از 10 هزار شهيد مي باشد بيش از 16 هزار نفر از رزمندگان ديگر استان ها در اين استان به شهادت رسيدند لذا بايد از ظرفيت و موجوديت استان در پاسداري از كيان ايران اسلامي دفاع كنيم.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار