مسؤول اتاق انقلاب اسلامی و جهاد و شهادت قرارگاه کربلا از برنامه‌ریزی برای اجرای ۳۳ پروژه جهادی کار عمرانی کوتاه‌مدت با مشارکت زوار بازی‌دراز در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۵۹۰۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳ 14 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،ابوذر روندی ، اظهار داشت: در تلاش هستیم طی سه روز مانده به برنامه اصلی صعود ۳۰ هزار نفری اقشار مختلف مردم ایران به ارتفاعات بازی‌دراز که به‌مناسبت فرا رسیدن سالروز عملیات بازی‌دراز انجام می‌گیرد، اقدامات خوبی برای خدمت به مردم مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه با استفاده از این ظرفیت عظیم انجام بگیرد.

مسؤول اتاق انقلاب اسلامی و جهاد و شهادت قرارگاه کربلا از انجام برنامه‌ریزی برای اجرای ۳۳ پروژه جهادی کار عمرانی کوتاه‌مدت خبر داد و متذکر شد: زائران منطقه عملیاتی دوران دفاع مقدس بازی‌دراز در مدت حضور در مناطق زلزله‌زده برای بازسازی واحدهای تخریبی زلزله‌زدگان مشارکت گسترده‌ای انجام می‌دهند.

وی حضور کامیون سفیر آفتاب در ایام قبل و بعد از روز صعود ۳۰ هزار نفری عاشقان به ارتفاعات بازی‌دراز در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه را از جمله اقداماتی عنوان کرد که طی چند روز انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه استفاده از توان راویان صوت به‌دوش سیره در طول مسیر صعود مردم به ارتفاعات بازی‌دراز و ارتباط با مردم را نیز دیگر برنامه تدارک دیده شده در این مدت عنوان کرد.

روندی به برگزاری مراسم یادواره شهدا در نقاط مختلف در ایام یاد شده اشاره کرد و گفت: سخنرانان مطرح و برجسته‌ای در این مراسمات به سخنرانی می‌پردازند که از جمله می‌توان به حضور و سخنرانی حاج حسین یکتا، سردار سعید قاسمی، ‌حجت‌الاسلام مهدوی‌ارفع و حسین کاجی اشاره کرد.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار