مشاور عالی استاندار کرمانشاه گفت: برنامه‌ریزی دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری باشکوه مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز و معرفی ظرفیت‌ها منطقه و رشادت‌های مردم سرپل‌ذهاب به نسل جوان ضروری است.
کد خبر: ۵۸۹۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰ 12 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری فارس ، جعفر همتی در جلسه هماهنگی صعود به ارتفاعات بازی‌دراز و آغاز اردوهای راهیان‌نور که صبح امروز با حضور مسؤولان لشکری و کشوری در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: هر ساله با مساعدت نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هوانیروز و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس حرکت عظیم بازی‌دراز به‌عنوان نماد شاخص دفاع مقدس در حال فرهنگ‌سازی است.

همتی با تصریح بر اینکه سخنران‌های مطرح و تراز اول کشور در این مراسم پرشور و معنوی حضور پیدا می‌کنند و به سخنرانی در مورد رشادت‌های رزمندگان و شهدای والامقام می‌پردازند، خاطرنشان کرد: مدیحه‌سرایی مداحان اهل‌بیت عصمت و طهارت و روایت‌گری یادگاران دوران هشت ساله دفاع مقدس نیز در این مراسم تدارک دیده شده است.

مشاور عالی استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه یادمان بازی‌دراز در بین محورهای حساس گیلان‌غرب، سرپل‌ذهاب و قصرشیرین مستقر شده است، گفت: در دوران دفاع عملیات نیمه گسترده‌ای با همکاری همه نیروهای سپاه و ارتش انجام گرفت و موفقیت‌های عملیاتی در این منطقه به‌دست آوردیم که امروز توضیح رویدادهای این منطقه توسط راویان به زیبایی انجام می‌شود.

این مسؤول ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهید شیرودی و عملیات بازی‌دراز، یادآور شد: همه مسؤولان کشور در سال‌جاری باید برای بهتر برگزاری این مراسم همه توان خود را به‌کار بگیرند.

همتی با اشاره به اینکه همه سازمان‌های مربوطه استان و کشور در معرفی ارزش‌ها و پتانسیل‌های دوران دفاع مقدس به نسل آینده کشور باید تلاش کنند، افزود: این یادگار باشکوه استان کرمانشاه و نماد رزمندگان منطقه بازی‌دراز باید هر ساله بهتر به جامعه معرفی شود.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار