نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شوراری اسلامی از اظهار گلایه جدی در مورد وضعیت بیکاری کرمانشاه و انتقاد از نابرابری‌های رفاهی و اجتماعی به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.
کد خبر: ۵۸۹۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸ 12 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،سید قاسم جاسمی در مورد برگزاری جلسه نمایندگان مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار داشت: هر سه نماینده شهر کرمانشاه در این جلسه حضور داشتند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شوراری اسلامی با اشاره به اینکه وکلای مردم کرمانشاه در خانه ملت اظهار گلایه جدی از وضعیت بیکاری در کرمانشاه داشتند، گفت: نسبت به وجود نابرابری‌های رفاهی و اجتماعی موجود میان برخی استان‌ها با این استان نیز انتقاد صورت گرفت.

جاسمی تاکید کرد: از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواسته شد برنامه منسجم و زمان‌بندی شده‌ای را برای مهار بیکاری افسارگسیخته و اشتغال فراگیر در استان کرمانشاه ارائه کرده و اجرایی کند.

به گفته نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، اتخاذ تدابیر فوری برای اشتغال‌زایی روستاییان، توانمندسازی و مهارت‌افزایی افراد جویای کار و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، کاهش نرخ بیکاری متناسب با اهداف برنامه ششم توسعه نیز در این جلسه به‌عنوان انتظارات مردم کرمانشاه از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح شد.

جاسمی تصریح کرد: ارتقای امنیت شغلی و صیانت از سرمایه انسانی و منابع مادی افرادی که هم‌اکنون به‌صورت ناپایدار شاغل هستند و پایدارسازی صندوق‌های بازنشستگی مورد تاکید قرار گرفت و کیفی‌سازی تعاونی‌های فعال از مطالبات نمایندگان مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در این جلسه بود.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار