رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به بارندگی در سطح تمامی محورهای استان، گفت: در حال حاضر تمامی محورهای استان لغزنده است و از رانندگان می خواهیم احتیاط بیشتری داشته باشند.
کد خبر: ۵۸۹۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵ 12 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،سرهنگ مراد حیدری ، با اشاره به بارندگی شبانه روز گذشته، گفت: هم اکنون نیز بارندگی در سطح تمامی محورهای استان ادامه دارد و این شرایط موجب لغزندگی تمامی محورهای استان شده و لازم است رانندگان با احتیاط بیشتری تردد کنند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین محدودیت دید و مه گرفتگی در محورهای شرقی استان گزارش شده است.

حیدری تصریح کرد: توصیه این است افراد حتی المقدور از تردد در محورهای استان در این شرایط خودداری کرده و در صورت تردد رعایت سرعت مطمئنه را داشته باشند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه افزود: همچنین توصیه می‌شود رانندگان از گاردیل و نیوجرسی کنار محورها فاصله بگیرند، زیرا به علت شیب جاده آب در کناره‌های گاردیل و نیوجرسی تجمع کرده و با عبور خودرو از درون آب احتمال خارج شدن کنترل خودرو از دست راننده وجود دارد و بهتر است رانندگان بیشتر در وسط محور تردد کنند.

حیدری نسبت به رعایت فاصله طولی با خودروی جلویی تاکید کرد و افزود: در شرایط لغزندگی جاده‌ها کنترل خودرو کمی دشوارتر است، بنابراین توصیه می‌شود افراد رعایت فاصله طولی را داشته باشند و اگر احیانا تصادفی حادث شد حتما خودروها را به کنار جاده منتقل کنند تا حوادث بعدی تکرار نشود.

وی افزود: همچنین توصیه می‌شود در این شرایط آب و هوایی رانندگان قبل از سفر حتما از سلامت سیستم گرمایشی خودرو و برف پاک کن اطمینان حاصل کرده و مقداری غذا و لباس گرم همراه داشته باشند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار