مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه از اجرای 12 هزار متر لوله‌گذاری فاضلاب در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب خبر داد و گفت: با توجه به شروع فصل گرما تمام اقدامات لازم برای جمع‌آوری اصولی فاضلاب مناطق زلزله زده انجام شده است.
کد خبر: ۵۸۹۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳ 12 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،علیرضا تخت شاهی ، اظهار کرد: با توجه به نگرانی‌هایی که درباره شیوع بیماری با توجه به نزدیک شدن فصل گرما وجود دارد، اقدامات لازم برای جمع‌آوری فاضلاب و رواناب‌های سطحی از مناطق زلزله زده سرپل ذهاب صورت گرفته است.

وی افزود: در همین راستا 12 هزار متر لوله‌گذاری فاضلاب برای جمع‌آوری فاضلاب‌های سطحی و اتصال آن به شبکه فاضلاب در سرپل ذهاب انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه تاکید کرد: با این اقدامات هیچ فاضلاب روانی در شهر زلزله زده سرپل ذهاب نداریم.

تخت‌شاهی درباره وضعیت سرویس‌های بهداشتی و دوش‌های سیار نیز خاطرنشان کرد: حدود 3200 چشمه سرویس بهداشتی و دوش سیار در این مناطق نصب شده که فاضلاب همه آنها به شیوه بهداشتی مدیریت می‌شود.

وی تصریح کرد: به منظور تامین بهداشت مردم، هشت هزار شیر برداشت آب نیز برای مصارف و شست و شوی مردم در مناطق مختلف شهری نصب شده است.

تخت‌شاهی از اجرای 57 هزار متر لوله‌گذاری آب نیز در شهر زلزله زده سرپل ذهاب خبر داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه با بیان اینکه از ابتدای زلزله تاکنون به بیش از 10 هزار حوادث آب نیز رسیدگی شده، افزود: با توجه به آواربرداری که در مناطق زلزله زده انجام می‌شود، امکان شکستگی وجود دارد که اکیپ‌های امدادی پای کار هستند و در کوتاهترین زمان رفع حوادث را انجام می‌دهند.

تخت‌شاهی تنها مشکل احتمالی را نصب سرویس بهداشتی و دوش حمام بدون هماهنگی با آب و فاضلاب برای مدیریت فاضلاب و پساب آن دانست و از مردم خواست از نصب خودسرانه سرویس‌های بهداشتی برای جلوگیری از آلودگی محیط زیست خودداری کنند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار