رییس حوزه هنری یزد گفت: هم‌زمان با هفته هنر انقلاب اسلامی جمعی از هنرمندان و کارکنان حوزه هنری استان 23 فروردین‌ماه با حضور در گلزار شهدای خلدبرین با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق می‌کنند .
کد خبر: ۵۸۹۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰ 11 April 2018

«محمدصادق کوچک زاده» اظهار کرد: به مناسبت گرامی‌داشت هفته هنر انقلاب اسلامی و سالگرد شهادت سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی جمعی از هنرمندان، مسئولان، کارکنان حوزه هنری استان و قشرهای مختلف مردم شهیدپرور دارالعباده با حضور در گلزار شهدای خلدبرین و شرکت در ویژه برنامه «آسمانی‌ترین رفیق»، با غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا و نثار شاخه‌های گل با آرمان‌های امام راحل(ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدای والامقام تجدید بیعت می‌کنند .

وی افزود: این مراسم عصر پنجشنبه 23 فروردین‌ با نثار گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی(ره) در مسجد روضه محمدیه (حظیره) آغاز می‌شود و سپس هنرمندان با حضور در گلزار شهدای گمنام خلدبرین این مسیر را تا قطعه شهدا طی نموده و در حرکتی خودجوش و خلاقانه با خواندن میثاق‌نامه و وصیت‌نامه شهدا، با لاله‌های پرپر میهن تجدید عهد می‌کنند .

رییس حوزه هنری یزد ضمن دعوت از عموم مردم به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و هنرمندان برای شرکت در این مراسم معنوی،گفت: این برنامه با همکاری دستگاه‌ها، نهادها و مؤسسات فرهنگی هنری برگزار خواهد شد .

گفتنی است؛ به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی (20 تا 26 فروردین) ‌برنامه‌های متعدد و متنوعی در یزد برگزار خواهد شد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار