عضو شورای شهر کرمانشاه با اشاره به وجود صدها زباله گرد در سطح شهر، گفت: متاسفانه تاکنون مسئول یا دستگاهی برخورد با این معضل اجتماعی را عهده‌دار نشده است.
کد خبر: ۵۸۸۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲ 10 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،سید احسان احسانی، با اشاره به وجود صدها زباله گرد در سطح شهر کرمانشاه، گفت: متاسفانه بسیاری از ما بارها در سطح شهر شاهد هستیم که برخی افراد در مخزن های زباله در حال جستجو هستند و زباله‌ها را پراکنده می‌کنند.

وی افزود: این افراد که عمدتا هم معتاد بوده و سر و وضع نامناسب دارند موجب زشتی چهره شهر شده و با بیرون ریختن زباله‌ها از مخزن های زباله محیط شهر را نیز آلوده می کنند.

احسانی با بیان اینکه هیچ مسئول و دستگاهی تاکنون بصورت جدی در بحث برخورد با این افراد ورود پیدا نکرده، گفت: متاسفانه این افراد که تعداد آنها روز به روز در حال افزایش است در سطح شهر و در میان سطل های زباله سرگردانند و هیچ کس با آنها برخوردی ندارد.

وی با بیان اینکه شهرداری اهرم کافی برای برخورد با این افراد ندارند، گفت: نیروهای شهرداری به لحاظ حقوقی نمی‌توانند با این افراد برخورد کنند و تنها زحمت جمع آوری زباله ها برای نیروهای شهرداری مضاعف شده است.

احسانی تصریح کرد: این مسئله را بارها در فرمانداری و استانداری متذکر شده‌ایم، اما هنوز مسئول و دستگاهی در این زمینه ورود نکرده است.

وی افزود: مسئولین استان و شهر کرمانشاه باید دراین زمینه حساس شده و اقدام به جمع آوری این افراد نمایند، زیرا هرچه در این زمینه غفلت و تاخیر صورت گیرد قطعا این چالش اجتماعی روز به روز ابعاد وسیع تری به خود گرفته و برخورد با آن دشوارتر می‌شود.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار