رئیس فدراسیون بوکس ایران از تدوین سند تحول بوکس ایران ظرف دو ماه آینده خبر داد.
کد خبر: ۵۸۸۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸ 10 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از  ایسنا منطقه کرمانشاه، حسین ثوری در مجمع عادی هیات بوکس استان کرمانشاه، با بیان اینکه نگاه فدراسیون بوکس در سال 97 کاملا معطوف به استان‌ها خواهد بود، اظهار کرد: در استانهای کشور ظرفیت‌های لازم برای داشتن یک فدراسیون شاداب و بالنده را داریم.

وی ادامه داد: ظرف دو ماه آینده سند تحول ورزش بوکس کشور که افق چهارساله فدراسیون بوکس را مشخص و یک نقشه راه برای بوکس استانها محسوب می شود را تدوین و به هیات استانها ابلاغ خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون بوکس تاکید کرد: برای دستیابی به اهداف و چشم اندازهای مدنظر، هیاتهای استانها باید برابر این سند حرکت کنند.

وی گفت: نیروهای فدراسیون را به نفع استانهای کشور تعدیل می کنیم و با مشخص کردن استانهای پایلوت نگاه خود را به سمت این استانها می بریم.

ثوری از ابلاغ تقویم 1397 بوکس کشور طی هفته آینده خبرداد و افزود: برگزاری کلاسهای داوری و مربیگری و نیز میزبانی چندین مسابقه بزرگ بین المللی را در دستور کار امسال قرار داده‌ایم.

وی همچنین با اشاره به برگزاری مسابقات بوکس مناطق در هفته های آتی، عنوان کرد: به دنبال این هستیم تا تیم های هر منطقه را به مانند تیم های ملی محلی تحت پوشش قرار دهیم و حمایت کنیم تا پشتوانه‌ای برای تیم های ملی بوکس کشور باشند.

رئیس فدراسیون بوکس در ادامه ظرفیت های بوکس استان کرمانشاه را بسیار بالا توصیف کرد و گفت: بوکس کرمانشاه می تواند تعیین کننده بوکس کشور باشد و زمانی که بوکس کرمانشاه پا بگیرد بوکس ایران پا گرفته است.

وی با بیان اینکه در دهه هفتاد شاهد ظهور بوکسورهای بزرگی از استان کرمانشاه بودیم، یادآورشد: امیدواریم دهه هفتاد بوکس این استان دوباره تکرار شود، چرا که روی بوکس کرمانشاه حساب بازکرده‌ایم.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار