رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: نهادینه شدن فرهنگ قرآنی در جامعه برکات زیادی به همراه دارد و عمل به دستورات آن نیز باعث رستگاری در دنیا و آخرت خواهد شد.
کد خبر: ۵۸۸۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲ 10 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام "سید ابراهیم حسینی" در دیدار با حجت الاسلام سلیمانی رئیس عقیدتی-سیاسی قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا، اظهار کرد: قرآن به عنوان کاملترین راهنمای بشریت، انسان ها را از خیر و شر آگاه کرده و درس زندگی می آموزد.

وی افزود: اجرای برنامه های فرهنگی و تبلیغی مبتنی بر آموزه های دینی و مذهبی و ترویج اندیشه های ناب رهبر معظم انقلاب از دیگر برنامه هایی است که اجرای آن باید در دستور کار قرار گیرد.

حجت الاسلام حسینی یادآوری کرد: قرآن اموزی به نونهالان و کودکان از دیگر مواردی است که باید میان خانواده ها مورد توجه قرار گیرد و خود ان ها بهترین مشوق برای فرزندانشان در راستای اجرا و عمل به دستوران قرانی باشند.

رئیس عقیدتی - سیاسی انتظامی استان گفت: بحث اموزش قرآن در مدارس و حتی دانشگاه ها باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد تا شاهد جامعه ای قرانی باشیم.

وی در پایان اظهار کرد: بدون شک پیروی از قران و عمل به دستورات آن موجب عاقبت بخیری در دنیا و اخرت خواهد شد و زمینه های رستگاری انسان را فراهم می کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار