معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه، از حضور حداقل ۱۸ هزار زائر از سراسر کشور در مراسم بزرگداشت عملیات بازی دراز خبر داد.
کد خبر: ۵۸۷۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸ 08 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از مهر، سرهنگ مجتبی بیاتی امروز یکشنبه در حاشیه بازدید فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از مددجویان زلزله زده سرپل ذهاب که توسط بسیج سازندگی در حال بازسازی و احداث است، به برگزاری مراسم بزرگداشت عملیات بازی دراز اشاره کرد و گفت: سال گذشته ۱۵ هزار نفر از استان کرمانشاه و حدود ۱۲ هزار نفر هم از سایر نقاط و خارج از استان کرمانشاه در مراسم بازی دراز شرکت کرده بودند.

وی افزود: با توجه به آمار فوق ما امسال هم باید برنامه ریزی را برای اسکان ۱۲ هزار نفر خارج از استان و ۶ هزار نفر داخل استان که خارج از شهرستان های گیلانغرب، اسلام‌آباد غرب، دالاهو، قصرشیرین و خود سرپلذهاب هستند، داشته باشیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: ما باید حداقل ۱۸ هزار ظرفیت اسکان برای این مراسم فراهم کنیم و این ابتدایی ترین کاری است که باید انجام دهیم و ۱۸ هزار ظرفیت اسکان را قطعا نیاز داریم.

وی میزان ظرفیت پیش بینی شده برای اسکان در هر شهرستان را اعلام کرد و گفت: ما برای سرپلذهاب ۴ هزار نفر اسکان، قصرشیرین ۵ هزار نفر اسکان، دالاهو ۴ هزار نفر اسکان، گیلانغرب ۴ هزار نفر و یک هزار نفر در اسلام آباد غرب ظرفیت اسکان پیش بینی کرده ایم.

سردار ریحانی نیز در ادامه بر استقبال باشکوه از شرکت کنندگان در این مراسم و فراهم کردن شرایط مناسب پذیرایی و اسکان توسط سازمان اردویی، نیروهای سپاه سرپلذهاب و شهرستانهای تعیین شده تاکید کرد.

 

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار