مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرمانشاه از جابجایی ۳۲۸ میلیون نفر سفر در سال گذشته توسط ناوگان تاکسیرانی خبر داد.
کد خبر: ۵۸۷۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴ 08 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،سجاد سلیمانی ، با اشاره به وجود ۹۴۰۰ دستگاه انواع تاکسی در شهر کرمانشاه گفت: این تعداد اعم از گردشی.مسیری و آژانس‌های تاکسی تلفنی است که تحت پوشش سازمان تاکسیرانی فعالیت دارند.

سلیمانی از جابجایی روزانه به طور میانگین حدود ۹۰۰ هزار نفر سفر درون شهری توسط تاکسی‌های شهر کرمانشاه خبر داد و افزود: در مجموع سال گذشته جابجایی ۳۲۸ میلیون نفرسفر توسط ناوگان تاکسیرانی کرمانشاه انجام شده است.

این مسئول با توجه به جمعیت حدود یک میلیون نفری شهر کرمانشاه، تعداد تاکسی‌های موجود را کافی دانست و افزود: در حال حاضر برنامه‌ای برای توسعه تاکسی در شهر کرمانشاهنداریم.

سلیمانی در ادامه با اشاره به وجود ۲۳۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده در شهر کرمانشاه، گفت: از ابتدای شروع طرح تعویض تاکسی فرسوده با عمر بیش از ۱۰ سال تاکنون ۲۰۳۶ دستگاهتاکسی فرسوده ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد حدود ۱۴۷۰ دستگاه تعویض و مالکان این تعداد خودروی جدید تحویل گرفته اند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه افزود: همچنین مالکان ۳۵۰ دستگاه تاکسی دیگر در حال سیر مراحل تعویض هستند که به محض اینکه سایت پیشفاکتور ایران خودرو باز شود، این افراد نیز خودرو نو تحویل خواهند گرفت.

وی خاطرنشان کرد: ۲۳۶ دستگاه باقی مانده نیز ثبت نام در سایت فرسوده را انجام داده، ولی مراحل تکمیل پرونده بانک را انجام نداده‌اند و این افراد باید هرچه سریعتر جهت تعویضتاکسی خود اقدام کنند، چرا که این سازمان برابر قانون از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری خواهد کرد.

سلیمانی با اشاره به برخورد سازمان تاکسیرانی با مسافربر‌های شخصی غیرمجاز، گفت: سال گذشته با همکاری و هماهنگی مراجع ذیصلاح بیش از ۱۱۵۳ دستگاه مسافربر شخصیغیرمجاز که در ایستگاه‌های تاکسی ایجاد مزاحمت کرده بودند توقیف و اعمال قانون شدند.

وی افزود: امسال نیز برخورد با مسافربر‌های شخصی غیرمجاز در راستای احقاق حقوق تاکسیرانان ادامه خواهد داشت و برابر مجوز‌های اخذ شده در صورت توقیف خودرو شخصیبرای بار اول ۱۵ روز توقیف و بار دوم یک ماه و در صورت تکرار به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه در همین راستا از شهروندان خواست به مسافربر‌های شخصی غیر مجاز اعتماد نکرده و صرفا از تاکسی برایسفر‌های درون شهری استفاده کنند.

وی در پایان از همه افراد خواست تا هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت را با شماره‌های ۳۸۲۴۶۵۶۵ -۳۸۲۱۱۹۴۷ این سازمان در میان بگذارند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار