رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از کشف محموله سیگارت به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.
کد خبر: ۵۸۳۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰ 26 March 2018

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا امیری در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اخبار واصله از منابع و مخبرین مبنی بر اینکه عده‌ای از قاچاقچیان سودجو اقدام به خرید یک محموله سیگارت خارجی از اکراد عراقی نموده و قصد انتقال آن را به استان کرمانشاه دارند، پس از بررسی و صحت وسقم خبر، موضوع در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا وارز پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی در ادامه بیان داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی مسیر تردد و نوع خودرو حامل کالای قاچاق مشخص لذا تیم عملیاتی اداره قاچاق کالا وارز این پلیس به محور روانسر به کرمانشاه اعزام، محور به صورت نامحسوس تحت کنترل قرار گرفت در نهایت یک دستگاه خودرو سواری سمند حامل کالای قاچاق، رؤیت و با اقدامات مقتضی نسبت به توقیف خودرو حامل کالای قاچاق ودستگیری یک نفرمتهم آن اقدام شد.

سرهنگ امیری افزود: خودرو متهم به پلیس آگاهی منتقل که پس از بازرسی از آن تعداد ۲۷۹۱۸۰ هزار نخ سیگارت و ۱۲۳۰ بسته توتون خارجی با مارک‌های مختلف کشف و ضبط گردید.

رئیس پلیس آگاهی در پایان تصریح داشت: ارزش محموله کشف شده بنا به نظر کارشناسان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار