محمد قنبری در گفتگو با تابناک:
فرمانده انتظامی روانسر با بیان اینکه این شهرستان یکی از مناطق امن کشور است، گفت: امنیت یک پدیده اجتماعی است و آحاد جامعه باید در برقراری و پایداری آن نقش خود را به خوبی ایفا کنند.
کد خبر: ۵۸۱۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۴ 19 March 2018

سرهنگ "محمد قنبری" در گفتگو با خبرنگار تابناک اظهار داشت: همجواری روانسر با برخی از شهرستان‌ها و قرار گرفتن در محور‌های مواصلاتی موجب شده تا برخی از جرم‌ها به روانسر منتهی شود.

فرمانده انتظامی روانسر تصریح کرد: با هدف تامین امنیت شهروندان، در سال جاری ۱۵۰ مورد طرح امنیتی و انتظامی مانند طرح‌های ترافیکی، مبارزه با موادمخدر، مبارزه با قاچاق کالا و ناهنجاری‌های اجتماعی اجرا شده که خوشبختانه نتایج مثبت و موفقی به دنبال داشت.

سرهنگ قنبری اظهار داشت: میزان کشفیات کالای قاچاق در سال جاری نسبت به سال گذشته ۴۸ درصد و از نظر ریالی نیز ۱۸ درصد افزایش داشته است.

وی بیان داشت: میزان کشفیات احشام ۵۰ درصد، مواد سوختی ۱۰۰ درصد، مواد آرایشی بهداشتی ۲۲ درصد، سیگار ۱۲ درصد، توتون و تنباکو ۲۰۰ درصد و لباس قاچاق ۴۰۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته ایم.

فرمانده انتظامی روانسر اضافه کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۶ باند قاچاق در این شهرستان متلاشی شده که در این راستا ۶۸ نفر دستگیر و ۵۹ دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

قنبری گفت: خوشبختانه امسال هیچ گونه سرقتی از بانک ها، طلافروشی‌ها و ادارت سطح شهرستان صورت نگرفت و بیشترین تعداد سرقت‌ها که البته بسیار ناچیز هم هست مربوط به منازل و وسایل داخل خودرو‌ها بوده که میزان کشفیات سرقت‌ها در مقایسه با سال گذشته ۱۲ درصد رشد نشان می‌دهد و ۶۲ نفر از سارقان نیز دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده ند.

وی افزود: در ماموریت‌هایی که کارکنان انتظامی شهرستان انجام داده اند ۳۶ کیلو مواد اولیه ساخت مواد محترقه دست ساز و ۴۶ هزار انواع مواد محترقه کشف و ضبط شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه امسال نزاع‌های دسته جمعی در شهرستان نداشته ایم و نزاع‌های فردی نیز ۲۱ درصد کاهش داشته است، افزود: افزایش ۲۷ درصدی کشفیات سلاح غیرمجاز و کشف ۱۴ مورد کلاهبرداری از دیگر ماموریت‌هایی است که این نیرو انجام داده داده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار