رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه همچون گذشته با محوریت مساجد ادامه داشته باشد.
کد خبر: ۵۷۹۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱ 15 March 2018

 به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری تسنیم ، حجت‌الاسلام حاج‌علی اکبری در دیدار با فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کرمانشاه، اظهار داشت: نیروهای انقلابی از سراسر کشور با تمام وجود به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه خدمت کردند و خدمت‌رسانی‌ها و ارسال کمک‌های فراوانی از طریق مساجد ساماندهی شد و مردم از طریق مساجد به‌ عنوان پایگاه‌های مردمی و دارای معنویت برای یاری رساندن به مردم این مناطق اقدام کردند.

‌وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در مورد خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه، خواستار ادامه کمک‌رسانی‌های نیروهای انقلابی با محوریت مساجد به مردم این مناطق شد و عنوان کرد: اقدامات مختلفی در این زمینه تدارک دیده شده است و برای بازگشت ساکنان مناطق زلزله‌زده به زندگی عادی با تمام وجود حرکت می‌کنیم.موازی‌کاری در اقدامات فرهنگی نیروهای انقلابی

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی لازمه اجرای کارهای فرهنگی اثربخش است بیان کرد: نگاه دوباره به مسیر طی شده انقلاب اسلامی می‌تواند ما را در اجرای هر چه بهتر اقدامات و برنامه‌های آینده یاری برساند.

اکبری با اشاره به اینکه جمع‌بندی اصولی از اقدامات انجام شده در گذشته و تصمیمات بزرگ و صحیح لازمه فعالیت نیروهای انقلابی است، گفت: برنامه‌ریزی‌های کلان، بازآرایی نهادها، اتصال امت امام و سازماندهی شبکه سراسری ملی و جهانی نیروهای انقلابی از اقدامات اساسی برای اثربخشی هر چه بیشتر در آینده است.

وی با انتقاد از موازی‌کاری و تشتت کارهای فرهنگی، خاطرنشان کرد: با توجه به کلام مقام معظم رهبری، دیگر ابهامی باقی نمی‌ماند و همه نیروهای انقلابی باید با وحدت و انسجام کامل حرکت کنند.

‌اکبری حصول نتایج خوب را منوط بر وجود وحدت در بین جبهه انقلابی در جامعه دانست و گفت: ساماندهی مطلوب نماز جمعه و جماعات برای حرکت نتیجه‌بخش در مسیر انقلاب با جدیت در حال انجام است و باید از انجام کارهای سطحی جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه برای حرکت در مسیر انقلاب تردید نداریم و انجام کارهای فرهنگی نیاز به طراحی دقیق دارد، افزود: فراهم کردن زیرساخت‌ها و داشتن افق لازمه اثربخشی برنامه‌ها است و مهندسی فرهنگی در واقع مشخص شدن هدف با جزئیات آن است تا به‌صورت صحیح به ثمر بنشیند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور رجعت بر مبانی وحیانی را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: همه باید کمک کنند کارهای فرهنگی عمیق باشد و از جمله کیفیت نماز جمعه باید مورد توجه باشد و نیروهای انقلابی سعه‌صدر داشته باشند.

سید محمدجعفر امامیان، دبیر ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کرمانشاه در این دیدار به تشریح فعالیت‌های این جبهه و معرفی دستاوردها و چشم‌اندازهای پیش‌رو پرداخت و گزارش عملکردی در خصوص خدمات ارائه شده به زلزله‌زدگان ارائه داد.

چند نفر از نیروهای انقلابی نیز در این جلسه به بیان نظرات خویش در مورد لزوم توجه جدی به انجام کارهای فرهنگی اثربخش، توجه به فضای مجازی، اجرای اقدامات متنوع در سطوح مختلف جامعه و ارائه راهکارهایی در این زمینه پرداختند.

 

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار