نماینده مردم سنقرو کلیایی در مجلس شورای اسلامی از تجهیز کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه به تکنولوژی‌های نوین خبر داد.
کد خبر: ۵۷۹۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹ 15 March 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا از تجهیز کارگا‌ه‌های فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه به تکنولوژی نوین خبر داد.

نماینده مردم سنقر‌و کلیایی در مجلس شورای اسلامی به متن نامه رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در این خصوص اشاره و بیان کرد: در این نامه با شماره 96.100.45877 آمده است، تقویت و توسعه آموزش‌های مهارتی در شرایط فعلی کشور با وجود مشکل عظیم بیکاری جوانان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اهمیت و نقش انکار‌پذیری
دارد.

وی در ادامه، گفت: سلیمان پاک‌سرشت به تاکید رئیس جمهور در سال‌جاری به اهمیت و توجه به مهارت‌آموزی و بهبود آموزش‌های مهارتی در کشور اشاره کرده و گفته روحانی توجه به مهارت‌آموزی دانش‌آموزان و دانشجویان را یکی از اولویت‌های اصلی دولت دوازدهم اعلام کرده است.

حسینی‌کیا با اشاره به ادامه متن نامه، افزود: تعداد 24 دستگاه خودرو آموزشی شامل 22 دستگاه چری و 2 دستگاه سابرینا با هدف آماده‌سازی کارگاه‌های آموزشی برای ارائه آموزش‌های مهارتی و به روز منطبق با تکنولوژی نوین در اختیار اداره‌کل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه قرار گرفته، به نحوی که به هر کارگاه حداقل یک خودرو تعلق می‌گیرید.

وی گفت: رئیس سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور در این نامه اظهار داشته، که در آینده‌ای نزدیک نیز تجهیزات دیگری از جمله تعداد 21 دستگاه موتور تیبا، چهار دستگاه موتور نیسان، 21 دستگاه گیربکس تیبا، چهار دستگاه گیربکس نیسان و برخی از تجهیزات سایر رشته‌ها به مجموعه کارگاه‌های استان اضافه می‌شود.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار