مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: عملیات مرصاد از پتانسیل و ظرفیت بالای فرهنگی هنری برخوردار است و امکان برگزاری جشنواره‌های هنری و ادبی در حوزه مختلف را دارد.
کد خبر: ۵۷۹۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴ 15 March 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،رحیم جعفری امروز اظهار داشت: عملیات مرصاد از پتانسیل و ظرفیت بالای فرهنگی هنری برخوردار است و امکان برگزاری جشنواره‌های هنری و ادبی در حوزه مختلف را دارد.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: باید از همه ابزارها برای انتقال ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس به ویژه عملیات مرصاد استفاده کرد‌.

وی افزود: تئاتر مرصاد در طول نه دوره گذشته فراز و فرودهایی را پشت سرگذاشته است، لذا به شکلی تکراری درآمده بود که سال گذشته در اختتامیه نهمین دوره قول برگزاری این رویداد مهم هنری هم از طرف اداره‌کل و هم از طرف اداره‌کل هنرهای نمایشی داده شد که امسال به وعده عمل شد.

جعفری افزود: فراخوان جشنواره ملی منتشر شده است و اعتبار خوبی هم برای راه‌اندازی پلاتو تخصصی نمایش شهرستان اختصاص پیدا کرده که تا قبل از جشنواره راه‌اندازی می‌شود.

این مسؤول اضافه کرد: بدون شک تئاتر مرصاد یک فرصت خوب برای نمایش استان است که زمینه ارتقای تئاتر استان را به عنوان قطب غرب کشور فراهم کند.

وی ابراز امیدواری کرد این رویداد مهم هنری با مشارکت بخش‌های دولتی و عمومی و بخش خصوصی به نحو مطلوبی برگزار شود.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار