فرماندار روانسر از برپایی ۲۲ غرفه گردشگری در ورودی شهر روانسر در آستانه عید نوروز خبرداد.
کد خبر: ۵۷۹۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷ 15 March 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،حسین ویسمرادی  از آمادگی شهرستان روانسر برای پذیرایی از میهمانان نوروزی خبرداد و اظهار کرد: مجموعه غار قوری قلعه.

روستای گردشگری قوری قلعه، سراب روانسر، غار کاوات، کوه‌های شاهو و مجتمع تجاری ستاره اورامان از مهمترین جاذبه‌های گردشگری شهرستان روانسر هستند که هر سالهگردشگران بسیاری را پذیرا هستند.

وی ادامه داد: در نظر داریم در ورودی شهر روانسر ۲۲ غرفه گردشگری راه اندازی کنیم که از این تعداد ۱۲ غرفه شیرینی‌ها و غذا‌های محلی و ۱۰ غرفه نیز صنایع دستی اینشهرستان را عرضه می‌کنند.

به گفته فرماندار روانسر این غرفه‌ها از ۲۵ اسفند در ورودی شهر روانسر برپا خواهند شد.

وی تصریح کرد: همچنین در مجتمع ستاره اورامان که مجتمعی تجاری و گردشگری در شهر روانسر است، ۱۰ غرفه دیگر راه اندازی خواهیم کرد.

ویسمرادی درخصوص ظرفیت اسکان میهمانان نوروزی در این شهرستان عنوان کرد: درحال تجهیز پنج مدرسه و دو سالن ورزشی برای اسکان میهمانان نوروزی هستیم، علاوه براینمیهمانسرای ادارات این شهرستان را نیز بکار خواهیم گرفت.

وی از راه اندازی ۱۴ واحد اقامتگاه بوم گردی در این شهرستان تا نوروز ۹۷ خبر داد و خاطرنشان کرد: این اقامتگاه‌ها پذیرای گردشگران طبیعت گردی خواهند بود که به روستا‌هایدارای جاذبه‌های گردشگری این شهرستان سفر می‌کنند.

فرماندار روانسر افزود: استقرار پنج اورژانس جاده ای، نظافت و رنگ آمیزی شهر، نظارت بر قیمت بازار، چاپ ۴۵ هزار بروشور معرفی جاذبه‌های گردشگری روانسر، نظارتمستمر مرکز بهداشت بر رستوران‌ها و مجتمع‌های خدمات بین راهی از دیگر اقدامات انجام شده برای نوروز ۹۷ در این شهرستان است.

وی با بیان اینکه سالانه ۴۵۰ هزار گردشگر از شهرستان روانسر بازدید می‌کنند، گفت: در نوروز ۹۶ این شهرستان پذیرای ۲۵۰ هزار گردشگر از سراسر کشور بود.

ویسمرادی تاکید کرد: در برنامه‌های نوروز ۹۷ تمرکز خود را روی معرفی فرهنگ و آداب و رسوم مردم این شهرستان قرار داده دادیم و تلاش خواهیم کرد نوروزی شاد و به یادماندنیبرای گردشگرانی که به این شهرستان سفر می‌کنند، رقم بزنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار