سجاد سلیمانی در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرکرمانشاه گفت:دریافت کرایه بیشتر از نرخ مصوب از مسافران تخلف است.
کد خبر: ۵۷۹۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹ 15 March 2018

سجاد سلیمانی  در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:نرخ کرایه تاکسی به هیچ وجه افزایش نیافته است، از شهروندان خواست در صورت مشاهده راننده متخلف را گزارش کنند.

وی خاطر نشان کرد: سازمان تاکسیرانی شهرداری سالانه یک نوبت و براساس میزان تورم سالیانه و سایر شاخصه های دیگر درصد افزایش نرخ کرایه، نسبت به افزایش نرخ سالیانه کرایه تاکسی توسط کمیته تعیین نرخ سازمان، اقدام می نماید.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرکرمانشاه اظهار داشت: رقم اعلام شده پس از تأیید هیات مدیره و همچنین شورای سازمان تاکسیرانی، جهت ارسال به شورای شهر به شهرداری می‌رود تا به لایحه تبدیل شود.

سلیمانی تصریح کرد: این لایحه نیز ابتدا در کمیسیون حمل و نقل شورای شهر و سپس در صحن علنی شورا مطرح و به رأی گذاشته می‌شود و در صورت تصویب شورا برای تأیید به فرمانداری ارجاع می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه افزود: در سال جاری نیز شورای شهر به صورت میانگین 17درصد افزایش نرخ کرایه تاکسی را مصوب کرد که از آن زمان تاکنون نرخ کرایه تاکسی هیچگونه افزایشی نداشته است.

وی بیان داشت: با توجه به ایام پایانی سال و افزایش سفرهای درون شهری، طرح ویژه نوروزی با هدف رسیدگی به شکایات مردمی و تخلفات تاکسیرانان به صورت روزانه انجام می شود .



 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار