خلیل خوشرو در گفتگو باتابناک:
مدیر برق شهرستان پاوه گفت : در راستای انجام مصوبه شورای ترافیک تیرهای برق واقع در پیچ (دره نیشه) خیابان کمربندی پاوه جابه جا شدند.
کد خبر: ۵۷۹۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴ 15 March 2018

خلیل خوشرو در گفتگو با خبرنگار تابناک اظهار داشت :با توجه به نیاز به رفع نقاط پر خطر و لزوم افزایش عرض خیابان و همچنین مصوبه شورای ترافیک شهرستان پاوه و به منظور رفاه حال همشهریان و مسافرینی که از خیابان کمربندی تردد می نمایند ترانس برق واقع در پیچ دره نیشه در جاده کمربندی که در وضعیت نامناسبی قرار داشت از ساعت ۵ صبح در سه جبهه کاری در ابتدای جاده بیدمیری و ابتدای جاده کمربندی و پیچ دره نیشه تیرهای واقع در مسیر جاده جابجا شدند.

وی خاطر نشان کرد: با هماهنگی لازم با فرمانداری محترم شهرستان پاوه و ادارات و ارگانهای ذیربط در روزهای گذشته به منظور رفاه حال همشریان عزیز و کم شدن مدت زمان قطعی برق در حین انجام عملیات جابه جایی از ساعت ۷ الی ۱۴ مسیر تغذیه بالادست شهر پاوه و شهرک های فرهنگیان و بسیج و آرامگاه و …. از دومحل مانور گردید. مرحله اغاز مانور ساعت ۷ و مرحله بازگشت مانور ساعت ۱۴ و هرمرحله به مدت ۲۰ دقیقه برق قطع گردید.

خوشرو با تشکر و قدردانی از سایت های محلی به منظور اطلاع رسانی دقیق قطعی برق که موجب برنامه ریزی مردم برای انجام کارهای اداری و غیره می شود گفت:از ادمین کانالها و نشریات وخبرگزاری هایی که اخبار بدون منبع منتشر می نمایند خواهش داریم که در مورد دلیل اصلی برخی اتفاقات از جمله قطع برق تحقیق لازم را انجام داده و از ارائه نظرات غیر کارشناسی خودداری فرمایند.

 گفتگوو از صهیب زربان

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار