شهاب نادری در گفتگو باتابناک:
نماینده مردم پاوه و اورامانات درمجلس شورای اسلامی گفت:نورچشمی ها هزار صد میلیارد بدهی بانکی و معوقات دارند و بانکها پیگیر آن نیستند و برای مردم زلزله زده فعال شده اند و در صورت امهال نشدن وام های استان کرمانشاه ناچاریم تحقیق و تفحص از بانک مرکزی شروع کنیم.
کد خبر: ۵۷۹۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲ 15 March 2018

دکتر شهاب نادری در گفتگو با خبرنگار تابناک با بیان اینکه در دیدار با دکتر سیف از اجرایی نشدن استمهال وامها مراتب اعتراض و نگرانی خود و مردم را اعلام کردم گفت: مردم مناطق زلزله زده با وجود خسارتهای جانی و مالی فراوان این انتظار را داشتند که حداقل دولت با آغوشی باز به استقبال این مهم می آمد، نه اینکه تنها درصد کمی از مردم مشمول این امهال شوند، و دولت باید هرچه سریعتر نسبت به رفع این مشکل با تحت پوشش قرار دادن تمامی تسهیلات مناطق زلزله زده اقدام نماید.

وی گفت : در حاشیه این دیدار طی تماس تلفنی با حاج ماموستا قادری امام جمعه محترم شهرستان پاوه ترتیبی اتخاذ شد که تلفنی با دکتر سیف ایشان مکالمه ای داشته باشند و بعنوان معتمد و شاهد در جریان روال این استمهال قرار گیرند. و ماموستا قادری به صراحت به دکتر سیف گفتند امهال وام های مردم مناطق زلزله زده عملی نشده است.

نماینده مردم پاوه ، جوانرود ، روانسر و ثلاث باباجانی در مجلس شورای اسلامی گفت : نزدیک به هزار و صد میلیارد تومان بدهی معوق نورچشمی ها نزد بانکها وجود دارد چرا بانکها برای برگردانند این پولهای معوق یقه نورچشمی ها را نمی گیرند حالا نوبت امهال وام مردم زلزله زده و محروم شد بانکها فعال شدند.

دکتر نادری گفت :در صورت امهال نشدن وام های مردم زلزله زده استان کرمانشاه ناچاریم تحقیق و تفحص از بانک مرکزی شروع کنیم . و تا اخر پیگیر مطالبه مردم محروم هستم.

گفتنی است در حالی که مسئولان استانی خبر از امهال وام برای تمامی مردم ۹ شهرستان و دو بخش زلزله زده استان کرمانشاه داده بودند و مردم این شهرستانهای نزدیک به چهار ماه است اقساط خود را پرداخت نکرده اند خبرها و پیامکهای بانکی حاکی از محقق نشدن موضوع امهال وامها در این شهرستانهای و برای همه مردم می باشد.

گفتگو از فرهاد صالحی

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار