مژگان مظفری در گفتگو با تابناک:
نویسنده داستانهای کوتاه و بلند گفت:“بازی سرنوشت” کتابی است که در زمینه ارزشهای دفاع مقدس و جنگ و جبهه نوشته است که بسیار مورد استقبال عموم مردم و مسئولان لشکری و کشوری قرار گرفته است.
کد خبر: ۵۷۹۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 15 March 2018

 مژگان مظفری در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:تا کنون بیش از ۲۰ عنوان کتاب چاپ شده دارم که با ناشرهای صاحب نام و تأثیرگذار در فرهنگ مکتوب کشور کار کرده ام.

وی خاطر نشان کرد:یکی از ویژگی های نویسندگی من این است که می توانمنوشته هایم رابه سبک های مختلف به نگارش در آورم وبه همین لحاظ مخاطبین و طرفداران بیشماری از نسلهای مختلف از نوجوان تا سالخورده با خواندن آثار مناز من حمایت می کنند.

مظفری اظهار داشت: علاوه بر نویسندگی در بخش داستانهای اجتماعی در حوزه دفاع مقدس نیز دست به قلم هستم و باعث افتخار من است که  با ارتش و دفاع مقدس همکاری نزدیک دارمو این همکاری و قلم فرسایی در این مقوله منجر به تقدیر از سوی ارتش جمهوری اسلامی ایران و هم چنین از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده است.

این نویسنده ارزشمند کشورمان اظهار داشت:در زمینه رمان می توان به کتابهای پاییز عریان، خزان رامتین، تویی در آسمان قلبم، ماهک، دُهُل، مرا از من ربودی، باد ما را خواهد برد، شاپرکها هم می گریند، محو و مات، فصل تاک، غروبهای غریب، کولی، شبگرد خیال و چهل دخترون نام برد.

مظفری تصریح کرد:از مجموعه شعرهای چاپ شده نیز می توانمبه کتابهای “همزاد باران” و “کافه پارادایس” اشاره کرد، که تازگی با نشر شانی به چاپ رسیده است.

وی افزود:علاوه بر نویسندگی ،در هنر نقاشی،ورزشهای انفرادی بانوان نیز فعالیت دارمو علاوه بر یادگیری علوم جدید ورزشی در مربیگری نیز چندین سال است فعالیت می کنم.

لازم به ذکر است که مظفری ساکن تهران اما اصالتا"اهلاستان کرمانشاه میباشد.

 

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار