رئیس شورای هماهنگی بانک‌های استان کرمانشاه با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا 25 اسفند حداکثر تسهیلات مناطق زلزله را پرداخت کنیم، گفت: بانک‌ها با تمام توان پای کار هستند و کم کاری در پرداخت تسهیلات نمی‌کنند.
کد خبر: ۵۷۸۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸ 12 March 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،بهزاد جلیلیان ، در خصوص انتقاداتی که به عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مناطق زلزله مطرح است، اظهار کرد: تا دو هفته قبل به کند بودن روند فعالیت بنیاد مسکن انتقاد بود و پرداختی از سوی بانک‌ها به روز صورت می‌گرفت، اما از هفته گذشته به طور ناگهانی شاهد افزایش حجم افراد معرفی شده به بانک‌ها بودیم که با یک برگه معرفی نامه به بانک می‌آیند و این افزایش تعداد متقاضی باعث بالا رفتن حجم کار شده است.

مدیر شعب بانک ملی استان کرمانشاه یادآوری کرد: با وجود همه مشکلات و حجم زیاد کاری که بانکها در ایام پایان سال دارند، تلاش می‌کنیم به روز باشیم و از روند پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان جا نمانیم.

جلیلیان افزود: تلاش می‌کنیم تا موعد مقرر یعنی 25 اسفند حداکثر پرداختی تسهیلات به زلزله زدگان را داشته باشیم.

وی عنوان کرد: پس از این ایام نیز اگر کاری از پرداخت تسهیلات باقی ماند در کوتاهترین زمان ممکن کارها را پیش می‌بریم و شعب بانکی آماده ارائه خدمات به مردم خواهند بود.

وی از تقویت نیروها در شعب بانکی مناطق زلزله زده هم یاد کرد و گفت: ساعت کاری بانک‌ها در مناطق زلزله زده نیز افزایش یافته و بانک‌ها از صبح تا ساعت حدود 20 مردم را پذیرش می‌کنند و پس از آن نیز تا ساعت یک بامداد به کار پرونده‌ها رسیدگی می‌کنند.

جلیلیان درباره وضعیت قبول تضامین برای پرداخت تسهیلات به زلزله زدگان نیز اظهار کرد: هیچ سخت گیری برای ضامن‌ها وجود ندارد و مردم یک روستا و حتی همسایه‌ها می‌توانند فقط با یک مدرک شناسایی و یا کپی شناسنامه ضامن هم شوند و نیازی به گواهی حقوق و ... هم نیست.

وی درباره آخرین آمار پرداخت تسهیلات نیز عنوان کرد: بر اساس آخرین آمار تا تاریخ 10 اسفند 27 هزار و 167 مورد تسهیلات انعقاد قرارداد و یا پرداخت شده است.

جلیلیان با بیان اینکه دپو زیادی در پرونده‌های تسهیلات نداریم، عنوان کرد: اختلاف پرونده‌های دریافتی و پرداختی نهایتا به شش تا هفت هزار مورد رسیده که برخی از آنها نیز مربوط به افرادی است که برگه درخواست به بانک تحویل داده و پس از آن دیگر مراجعه‌ای نداشتند.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار