مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت:همانند سنوات گذشته در نوروز ۹۷ طرح آرامش بهاری از ۲۵ اسفند ۹۶ تا ۱۵ فروردین در سطح ۳۴ بقعه از بقاع متبرکه استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۷۸۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱ 12 March 2018

به گزارش خبرنگار تابناک، حجت الاسلام آیت عباسیان امروزدر نشست خبری که در سالن جلسات این اداره برگزار شد افزود:امسال در اجرای این طرح در بقاع متبرکه استان رشد۷۰ درصدی راشاهد بودیم.

 وی خاطر نشان کرد:در ۱۹ بقعه برپایی سفره هفت سین، دعای تحویل سال و پخش مستقیم سخنان مقام معظم رهبری را داریم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه اظهار داشت:۱۹ خیمه معرفت،اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، برپایی نمایشگاه، برگزاری مسابقات قرآنی و ایستگاههای صلواتی از دیگر برنامه های شاخص در بقاع متبرکه خواهد بود.

عباسیان تصریح کرد:در این ایام میزبان ۷۰ مبلغ از قم و ۸ مبلغ بومی جهت پاسخگویی به سوالات شرعی و شبهات در بقاع متبرکه  استان خواهیم بود.

به گفته این مسئول: در مناطق زلزله زده استان غرفه دارو و درمان برپا می شود که در این غرفه ها پس از ویزیت خدمات دارویی به طور رایگان  به مردم ارائه خواهد شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تاکید کرد: در ایام نوروز امسال ۶ هزار بسته مواد غذایی بین نیازمندان تقسیم می شود که لازم بذکر است حدود ۵۰ درصد این بسته ها در مناطق زلزله زده توزیع خواهد شد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار