دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: با کسانیکه مانع آرامش مردم در شب چهار شنبه آخر سال که یک سنت دیرینه است برخورد شدید و جدی می شود.
کد خبر: ۵۷۸۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳ 12 March 2018

به گزارش خبرنگار تابناک، محمدحسین صادقی در نشست خبری امروز که در سالن جلسات دادسرا برگزار شد اظهار داشت:حسب مواد ۱۱ و ۱۲ قانون قاچاق اسلحه و مهمات مصوب ۱۳۹۰، مجازات قانونی برای فروشندگان، حاملان و استفاده کنندگان مواد محترقه غیرمجاز حبس و جزای نقدی است.

وی خاطر نشان کرد:در چهارشنبه سوری سال گذشته ۱۳ مورد آتش‌سوزی و ۱۱۷ مورد مصدومیت در استان در آن شب ثبت شده است.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه افزود:دستورالعمل‌های ویژه نوروزی جهت راحتی مسافرین و مردم استان برای سال نو صادر شده است.

صادقی تاکید کرد:اتاق اصناف باید با اماکن عمومی عرضه قلیان برخورد کنند و نباید برای هر موردی دستگاه قضایی برخورد قهری کند.

وی ابراز داشت:عرضه مواد دخانی به افراد زیر ۱۸ سال  در استان ممنوع است  و در صورت مشاهد بابر قانون جریمه شده و اتاق اصناف  نیز باید نظارت ویژه بر تمامی اصناف خود داشته باشد که این موادخانی به افراد زیر ۱۸ سال عرضه نشود.

مدعی‌العموم استان کرمانشاه افزود:در اغتتشاشات دی‌ماه اخیر در کرمانشاه برای ۴۳ نفر از کسانی که در اغتشاشات نقش داشتند، قرار جلب به دادرسی صادر شده است.

صادقی گفت:اکثریت دستگیرشد‌گان بین ۱۷ تا ۲۵ سال بودند  ودر حال حاضر در ارتباط با اغتشاشات فردی بازداشت نیست و همه آن‌ها با قید وثیقه آزاد شده‌اند.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار