فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: نیروی انتظامی با کسانی که شب چهارشنبه سوری برای مردم مزاحمت ، اخلال در نظم عمومی شده و هنجارشکنی ایجاد کنند، به خواست مردم و به نمایندگی از آنان برخورد خواهد کرد.
کد خبر: ۵۷۸۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸ 12 March 2018

به گزارش خبرنگار تابناک، سردار منوچهر امان اللهی، امروزدر  نشست خبری که برگزار شد اظهار داشت:ماموران انتظامی با صاحبان خودروهایی که در شب چهارشنبه سوری برای دیگران مزاحمت ایجاد کنند برخورد و خودروهای آنها متوقف و تا پایان تعطیلات در پارکینگ خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد:اقدامات پیشگیرانه و نظارت بر اماکنی که فروش مواد محترقه دارند از چند ماه قبل در برنامه قرار داشته و تاکنون کنترل لازم صورت گرفته که با توچه به برنامه ریزی از پیش انجام شده تا کنون پنج میلیون و 360 هزار
انواع مواد منفجره و محترقه کشف  و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تاکید کرد:خانواده ها  مراقب نوجوانان و جوانان خود  باشند و آنان را در مورد خطرات ناشی از مواد محترقه توجیه  کنند تا با کمترین مشکل چهارشنبه سوری امسال  را با خاطرات خوشی سپری کنند.

امان اللهی  ابراز داشت:با توجه به روزهای پایانی سال وشلوغی‌ خیابان ها ممکن است برخی افراد به فکر سرقت و سوء استفاده باشند که خوشبختانه از مدت ها پیش  تمهیدات لازم اتخاد و حضور پلیس در خیابان ها تقویت شده است.

به گفته این مقام قضایی در استان شعار امسال پلیس در ایام نوروز را "آرامش بهاری با نظم و امنیت" نامگذاری شده است.

امان اللهی اذعان داشت: برای حضور پلیس در پارک ها و تفرجگاه‌های استان به منظور تامین امنیت مردم استان
و میهمانان نوروزی برنامه ریزی انجام شده است.

وی افزود: پلیس با تمام توان و به صورت تمام وقت در خدمات مردم خواهد بود و با استفاده از ظرفیت پلیس افتخاری در شهرها و کلانتری ها در نوروز امسال چهره متفاوت تری را احساس خواهیم کرد.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار