مظفر رحیمی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ کشور گفت:با تدابیر اندیشیده شده و هماهنگی‌های به عمل آمده با انجمن صنفی کارخانه‌های آرد سازی استان، هیچگونه مشکلی در تامین آرد مورد نیاز استان وجود ندارد و کارخانه‌های آرد سازی نیز آمادگی دارند تا از تاریخ ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ نسبت به تحویل آرد دو دهه ابتدایی فرودین ماه سال ۱۳۹۷ اقدام نمایند.
کد خبر: ۵۷۷۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲ 12 March 2018

 مهندس مظفر رحیمی در گفتگو با خبرنگار تابناک اظهار داشت: امسال نیز همچون سنوات گذشته تعدادی از واحدهی خبازی سطح استان کرمانشاه با دریافت سهمیه اضافه، از ساعت ۶ صبح لغایت ۲۱ آماده خدمت رسانی به هم استانی‌های عزیز و نیز میهمانان گرانقدر نوروزی می‌باشند.

وی خاطر نشان کرد: تعداد خبازی‌های کشیک در سطح استان را ۱۴۴ واحد است که این تعداد واحد از طریق اتحادیه نانوایان و با هماهنگی اعضا شورای پایش گندم، آرد و نان استان تعیین و به منظور دسترسی مهمانان گرانقدر از طریق ستاد محترم تسهیلات سفر‌های نوروزی استان اطلاع رسانی شده اند.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ کشور تصریح کرد:کلیه نانوایی‌های کشیک سطح استان موظف به نصب بنر اطلاع رسانی در معرض دید مردم هستند و از شهروندان عزیز نیز می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران فروشی، کم فروشی و یا عدم رعایت ساعات کاری، با تلفن ۱۲۴ بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت در هر ساعتی از شبانه روز تماس حاصل نمایند.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار