فرمانده انتظامی استان گفت: پنج میلیون و ۳۵۲ هزار مواد محترقه غیرمجاز از ابتدای سال جاری تاکنون توسط پلیس در استان کشف شده است.
کد خبر: ۵۷۷۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱ 11 March 2018

به گزارش تابناک به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار "منوچهر امان اللهی" اعلام کرد: در این مدت همچنین 62 کیلوگرم ‌اکلیل سرنج کشف و 76 نفر متخلف در این رابطه دستگیر شدند.

وی در باره مراسم چهارشنبه آخر سال نیز گفت: امروز چهارشنبه سوری به یک ‌نگرانی و مایه ایجاد رعب و وحشت تبدیل شده است.

فرمانده انتظامی کرمانشاه با بیان اینکه هنجارشکان دردسر ساز در چهارشنبه آخر سال در کرمانشاه بسیار محدود هستند، عنوان کرد: اگر این افراد کنترل نشوند می توانند امنیت عمومی را خدشه دار کنند.

سردار امان اللهی گفت: پلیس برخورد جدی با هنجارسودجویان که اقدام ‌به تهیه و توزیع مواد محترقه خطرآفرین می کنند را در دستور کار دارد.

وی ادامه داد: مبتلایان به اختلالات شخصیتی و ناهنجاری های روانی از گروه های دردسرساز در چهارشنبه آخر سال هستند که نیروی انتظامی آنان را دستگیر و به کانون های اصلاح و تربیت معرفی می کند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه کنترل نکردن هیجان های نوجوانان می‌تواند خسارت های جبران ناپذیری داشته باشد، گفت: خانواده ها باید از راه های مختلف کودکان و نوجوانان خود را با خطرات ناشی از استفاده از مواد محترقه آشنا کنند.

سردار امان اللهی با بیان اینکه پلیس در شب چهارشنبه آخر سال تا زمان پایان مراسم در کنار مردم است، گفت: نیروی انتظامی مخالفتی با شادی مردم ندارد و همچون سال های گذشته بر برگزاری این مراسم به شکل محله محور و با نظارت خانواده ها تاکید دارد.

وی از مردم خواست که به منظور جلوگیری از بروز حوادث جبران ناپذیر در صورت آگاهی از فعالیت سودجویان در زمینه تهیه و توزیع مواد محترقه موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار