سجاد سلیمانی در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه گفت: نوروز سال امسال سازمان تاکسیرانی تور‌های یکروزه رایگان گردشگری برای گردشگران و مسافران نوروزی برگزار می کند.
کد خبر: ۵۷۷۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴ 10 March 2018

سجاد سلیمانی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:در این طرح، چندین دستگاه تاکسی ون با طراحی مناسب نوروز بعنوان تور‌های رایگان یک روزه گردشگری در محل طاقبستان از تاریخ ۲۹ اسفند ماه الی ۱۲ فروردین در خدمت مسافرین نوروزی خواهند بود.

وی  خاطر نشان کرد:به منظور نظارت بر عملکرد و خدمات رسانی بهتر به شهروندان و گردشگران طی ایام نوروز، خودرو‌های هم گشت و بازرسی سازمان علاوه بر بازرسی در سطح شهر، در میادین ورودی شهر و در محل تور رایگان گردشگری (طاقبستان) مستقر می‌شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه تأکید کرد: جهت نظارت ویژه بر وجوه اخذ شده از مسافران، تا پایان تعطیلات نوروزی، گشت مشترکی با همکاری اداره تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان تاکسیرانی تشکیل و انجام وظیفه خواهند نمود.

سلیمانی تصریح کرد: در ایام نوروز امداد تاکسی رایگان سازمان بصورت آماده باش در محل کیوسک میدان آزادی جهت خدمات دهی به تاکسی‌های میهمان حضور خواهد داشت.

وی اظهار داشت:در راستای نظارت بر پاکیزگی داخل و خارج تاکسی‌های ویژه ترمینال و فرودگاه از ۲۸ اسفندماه تا پایان نوروز، در طول طرح هر تاکسی دو بار بصورت رایگان جهت شستشو و نظافت خودرو به کارواش معرفی می‌شوند.

به گفته این مسئول: در راستای تکریم مسافران و میهمانان نوروزی همکارانم باشیرینی‌های سوغات کرمانشاه در ترمینال و فرودگاه در روز اول فروردین و در طاقبستان تا پایان تعطیلات نوروزی از مسافران پذیرایی می‌کنند.

سلیمانی به برگزاری دوره‌های آموزشی برای رانندگان فرودگاه و پایانه‌های مسافربری با همکاری میراث فرهنگی، رنگ آمیزی جداول پارک سوار میدان آزادی، بازسازی ایستگاه‌های تاکسی و بازسازی و تجهیز کیوسک ها؛ سرویس بهداشتی، ایستگاه‌های تاکسی میدان آزادی، میدان فردوسی و سایر مکان‌های خاص و به عنوان دیگر اقدامات سازمان تاکسیرانی در طرح استقبال از مسافران نوروزی نام برد.

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار