در آستانه روز بزرگداشت شهداء جشنواره خوشنویسی«خون و قلم» با محوریت خوشنویسی وصیت‌نامه‌های شهدای کرمانشاه به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه و همکاری بنیاد شهید استان و انجمن خوشنویسی کرمانشاه برگزار می‌شود. پ
کد خبر: ۵۷۶۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲ 08 March 2018

به گزارش تابناک به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمانشاه، این جشنواره با هدف تعمیم و استمرار یاد و راه شهدای والامقام، تبادل تجربیات و ابتکارات در حوزه خوشنویسی، پیوند هنر شریف و اصیل خطاطی و مفاهیم بلند دینی و ملی و ایجاد همبستگی میان ذوق هنری و حماسه‌سازی شهدای والامقام برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش این جشنواره در بخش‌های نستعلیق- شکته نستعلیق- نسخ- ثلث- نقاشی خط و بخش آزاد برگزار می‌شود که علاقمندان در هر بخش می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در کرمانشاه خیابان شهید اشرفی اصفهانی (فردوسی) جنب پارک لاله انجمن خوشنویسان استان کرمانشاه ارسال نمایند.

به نفرات برتر این جشنواره در بخش‌های مختلف سکه بهار آزادی اهدا خواهد شد.

گفتنی است آخرین مهلت ارسال آثار برای شرکت در جشنواره تا پایان اردیبهشت ماه سال 97 می‌باشد و علاقمندان به شرکت در جشنواره می‌توانند فایل وصیت‌‌‌نامه شهدا را از طرق دبیرخانه انجمن خوشنویسان و سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه دریافت نمایند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار