مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از برگزاری اولین جلسه ساماندهی و ارتقای خدمات سفر، ویژه نوروز ۹۷ در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استانکرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۵۷۵۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲ 08 March 2018

به گزارش تابناک به نقل ازروابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، مهندس بهمن خسروانی گفت:با توجه به فرا رسیدن ایام عید و آغاز سفر‌های نوروزی، جلسه‌ای باهدف ساماندهی و ارتقای کیفی خدمات سفر ویژه مسافرین نوروزی، با حضور ارگان‌های عضو کمیته نظیر: اداره راه و شهرسازی، هواشناسی، پلیس راه، پخش فرآورده‌های سوختی.انجمن‌های صنفی، هلال احمر، امداد خودرو، ایران خودرو و مسئولین این اداره کل برگزار شد.

وی افزود: تمدید دفترچه کار رانندگان که مهلتی کمتر از یک ماه دارند بطوریکه در ایام نوروز با مشکل اعتبار دفترچه مواجه نشوند، همچنین تهیه کروکی و گزارش از تصادفات احتمالیبه منظور مرتفع نمودن مشکلات ناشی از پرداخت خسارت در طول ایام اجرای طرح نوروزی از جمله نتایج این نشست بود.

خسروانی ضمن تاکید بر شروع طرح مذکور از ۲۵ ماه جاری لغایت ۲۱ فروردین آتی گفت: امسال نیز همچون سنوات قبل از امکاناتی نظیر: استقرار اکیپ‌های سیار و دائم امدادخودرو و هلال احمر در طول مسیر‌های بین شهری برخوردار خواهیم بود.

وی از پیگیری شرکت پخش فرآورده‌های سوختی به منظور تأمین سوخت گازوئیل با استاندارد یورو ۴ در نقاط مختلف استان جهت ناوگان اتوبوسی خبرداد و افزود: اقدام به نظارتقاطع پلیس راه برناوگان حمل و نقل عمومی در پاسگاه‌های پلیس راه و طول مسیر که بصورت غیر مجاز به حمل مسافر مشغول هستند از دیگر نتایج این نشست بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همچنین از آماده سازی و بهسازی جاده‌ها مانند: اصلاح و ترمیم روکش آسفالت در برخی از مسیر‌ها خبر داد و تصریح کرد: شستشو وتعویض علائم ترافیکی، خط کشی، تعمیر روشنایی جاده‌ها و جمع آوری دستفروشان از حاشیه بزرگراه‌ها خصوصا در نقاط ورودی شهر قبل از شروع ایام طرح نوروزی از دیگراقداماتی است که در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: با نصب و معرفی شماره‌های تماس و پیامک، همچنین وب سایت‌های اینترنتی در معرض دید مسافرین و پایانه‌های عمومی، مسافرین و کاربران عزیز می‌توانندمشکلات خود را در زمینه دریافت خدمات سفر به این اداره کل ارائه و تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری نمایند. ​

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار