سیروس کومه در گفتگو با تابناک:
‍مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرمانشاه گفت:بمناسبت هفته درختکاری بیش از ۶۰ هزار درخت در سطح شهر کرمانشاه کاشته خواهد شد.
کد خبر: ۵۷۵۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳ 07 March 2018

سیروس کومه در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:شهرداری کرمانشاه در بحث گسترش و حفاظت از فضای سبز اهتمام ویژه‌ای دارد .

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در سالجاری و در فصل زمستان سرمای شدید را شاهد نبودیم شهرداری کرمانشاه کار کشت درخت در سطح شهر کرمانشاه را از ۱۵ بهمن وبا کاشتدرخت و نهال در ابتدا جاده بیستون و خروجی شهر به طول چهار کیلومتر آغاز نمود ودر این مسیر درختانی، چون زیتون تلخ و سرو نقره‌ای در وسط واطرف آن باکش درختچه‌هایزرشک، یوگا و انواع دیگر درخت کشت گردید و این بلوار هم اکنون از نظر فضای سبز متنوع و دیدنی شده است.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرمانشاه اظهار داشت:در هفته درختکاری سازمان پارک‌ها و شهرداری کرمانشاه برنامه‌های متنوعی را داشته در اسفند افتتاح پارک سه هکتاری شهرک حافظیه واقع در بزرگراه امام «ره» را دستور کار داریم.

کومه تصریح کرد: در روز ۱۸ اسفند در سطح مناطق هشت گانه و سازمان پارک‌ها توزیع رایگان ۲۰ هزار اصل نهال رایگان راداریم و همچنین در این روز درختکاری اراضی سراب قنبر را خواهیم داشت و بالاخره در ۱۹ اسفند برنامه متنوع درختکاری در اراضی پارک کوهستان را خواهیم داشت.

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار