معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه گفت: هم اکنون ۱۸ دوربین نظارت تصویری در سطح معابر شهر کرمانشاه نصب شده که ۲۰۰ دوربین دیگر هم خریداری شده و به زودی کار نصب آن‌ها آغاز شود.
کد خبر: ۵۷۵۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴ 07 March 2018

به گزارش خبرنگار تابناک، افشین لرزنگنه معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه در نشست خبری که در حاشیه این افتتاح انجام شد افزود:بانصب این تعداد دوربین کمتر معابری از شهر کرمانشاه باقی می‌ماند که در دید ما نیست.

 وی خاطر نشان کرد:در هوشمندسازی تقاطع‌ها سنسور‌هایی کف خیابان نصب می‌شود واین سنسور‌ها تردد شمار هستند که با توجه به حجم ترافیک عبوری و حجم باقی مانده پشت چراغ راهنمایی، بصورت نرم افزاری تعیین می‌کند که فاز سبز یا قرمزچراغ راهنمایی تقاطع چه میزان طول بکشد که ترافیک روان شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه اظهار داشت: قبلا ۹ تقاطع در شهر کرمانشاه هوشمندسازی شده بود که با اضافه شدند این ۱۳ تقاطع می شود گفت که مجموعا ۶۰ درصد تقاطع‌های شهرکرمانشاه هوشمند شده است و تنها 40در صد باقی مانده است.

لرزنگنه تصریح کرد:در حال حاضر سه نوع دوربین کنترل ترافیک در جهان استفاده می‌شود که یک نوع آن دوربین نظارت تصویری است ودوربین‌های ثبت تخلف نیز نوع دیگر  از دوربین‌های کنترل ترافیک است.

به گفته این مسئول:هم اکنون دوربین‌های کنترل ترافیک که بعنوان دوربین‌های بزرگراهی یا کنترل سرعت است که تعداد۱۸ دوربین از این نوع مدل در بزرگراه‌های سطح شهر نصباست.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار