رئیس جمعیت هلال‎احمر استان کرمانشاه گفت: کاروان‌های سلامت از هفته گذشته برای خدمت‎رسانی به مردم به مناطق زلزله‏‌زده اعزام شدند.
کد خبر: ۵۷۴۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸ 05 March 2018

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،محمدرضا امیریان، با اشاره به اینکه این کاروانهای سلامت از پزشکان متخصص داوطلب تشکیل شده است، اظهار داشت: این پزشکان در قالب کاروانهای سلامت و تحت نظارت هلال‎احمر به مناطق زلزله‎زده اعزام می‎شوند.

رئیس جمعیت هلال‎احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه این پزشکان از حوزه‎ها و تخصص‎های مختلف مانند روانپزشک، داندانپزشک، چشم‎پزشک، پرستار و ماما هستند، گفت: این پزشکان به‎صورت داوطلب و با ارائه خدمات تخصصی پزشکی به‎صورت رایگان به مردم زلزله‎زده خدمات ارائه می‎دهند.

امیریان با اشاره به اینکه این تیم‌ها 15 نفره هستند، بیان کرد: این پزشکان از استانهای مختلف و سراسر کشور به استان کرمانشاه آمده و ماهیانه دو تیم در مناطق زلزله‎زده حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه پیش‎بینی می‌شود بیش از 30 تیم در مناطق زلزله‎زده حضور داشته باشند، اظهار کرد: این کاروان‌های سلامت به‎صورت هفتگی در مناطق حضور داشته و تمامی خدمات از ویزیت تا دارو به‎صورت رایگان به مردم ارائه می‎شود.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار