استاندار كرمانشاه گفت: بیکاری، زلزله ی خاموش استان کرمانشاه است و کسی هم با آن سلفی نمی گیرد، این بحران، در حال متلاشی کردن روزافزون بنیان روحی و روانی خانواده های کرمانشاهی است.
کد خبر: ۵۷۴۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷ 05 March 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در نشست با اعضای شورای هماهنگی حامیان مردمی دولت (حمد) افزود: دکتر روحانی رییس جمهور همه ملت است و من نیز استاندار همه مردم استان هستم، چه کسانی که به دکتر روحانی رأی داده اند، چه کسانی که به دیگر کاندیداهای محترم رأی داده اند.

وي بيان داشت: نقد اگر سازنده باشد در جامعه تولید امید میکند و بسیار ارزشمند است و میتواند چراغ راه مدیر باشد. اما تخریب نقطه مقابل نقد است و امید را در جامعه از بین میبرد.

استاندار كرمانشاه خاطرنشان ساخت: در نظام اداری مشکلات ساختاری داریم‌ و‌ نیاز به تغییرات امیدآفرین داریم‌ لذا نباید در مقابل تغییر مقاومت کنیم.

مهندس بازوند با بيان اينكه نرخ بیکاری حاصل عملکرد مدیران است و نیاز داریم که برخی مدیران را تغییر دهیم، گفت: در زمان زلزله تنها چند مدیر را در حد مدیریت بحران دیدم. اما تا میخواهیم مدیری را تغییر دهیم با مقاومت شدید شبکه حامیان آنها مواجه میشویم که از کانالهای مختلف فشار می آورند تا مانع از تغییر شوند.

وي ادامه داد: وضعیت کسب و کار استان مطلوب نیست و اصلی ترین علت هم ساختار اداری است. تسهیل گری و بهبود کسب و کار باید محوریت کار ما در تشویق سرمایه گذاران باشد.

وي گفت: یازده سال است که مردم کرمانشاه اسم پالایشگاه آناهیتا را می شنوند و اگر بیش از این به حال خود رها شود و پیگیری جدی صورت نگیرد، اعتماد مردم مخدوش می شود.

مهندس بازوند بيان داشت: زلزله کرمانشاه یک فاجعه ملی بود که تنها با حضور میدانی و مستمر و جهادی قابل مدیریت بود که حواشی آن به اندازه پس لرزه های زلزله بود. هدف ما این بود که در بحران نمانیم، بحران اگر به موقع جمع نشود خود را بازتولید می‌کند.

وي افزود: حواشی سیاسی و جناحی انرژی و‌ نفس استان را می‌گیرد. برای توسعه استان نیاز به همدلی و هم افزایی داریم. باید همه روی منافع استان به اجماع نظر برسیم و دفاع از منافع استان خط قرمز همه جناح های سیاسی باشد.

مهندس بازوند تصريح كرد: اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری مطرح فرمودند نسخه شفابخش توسعه اقتصادی کشور است که باید به شکل مردمی و با درنظر گرفتن جوانب فرهنگی اجرا شود ‌تا به توفیق برسد.

 به گفته این مسئول: به حول و قوه الهی درحال تدوین برنامه ای دقیق برای حرکت در مسیر مهار این هیولا در سال ۹۷ هستیم. هر مدیری را که در ایجاد اشتغال قصور کند وابسته به هرکجا باشد، عزل می كنم.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار