هنرمند عرصه نویسندگی، کارگردانی تئاتر و عکاسی در کرمانشاه از آمادگی کامل برای برگزاری نمایشگاه عکس از مناطق زلزله‌زده سرپل‌ذهاب به مناسبت نخستین سالروز از وقوع اینحادثه اخیر و دلخراش استان خبر داد.
کد خبر: ۵۷۴۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳ 05 March 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،سیدفرهاد لاری با اشاره به اینکه در حال حاضر نمایشگاه مشترک عکس و نقاشی با عنوان " تا ثریا" حاصل تلاش 2 هنرمند کرمانشاهی در تالار وحدت کرمانشاه تا 17 اسفند ماه برپا شده است، گفت: این نمایشگاه حاوی عکس و نقاشی با مضمون طبیعت‌گرایی برای معرفی مناطق دیدنی استان است.

این هنرمند عرصه نویسندگی، کارگردانی تئاتر و عکاسی در کرمانشاه تصریح کرد: پس از وقوع زلزله 7.3 ریشتری در مناطق سرپل‌ذهاب و وقایع اسف‌باری که پس از آن اتفاق افتاد، عزم خود را جزم کرده و در همان ساعت نخستین و حدود 4 صبح به مناطق زلزله‌زده استان اعزام شدم.

وی با اشاره به اینکه در بدو ورود به منطقه سرپل‌ذهاب به دلیل غبار ناشی از گردوخاک و ویرانی‌های بسیار امکان تردد و اسکان در منطقه وجود نداشت، گفت:‌ صدای شیون مردم مبهوت و آسیب دیده منطقه زلزله‌زده و گردوخاک حاصل از خسارت‌های پی در پی شرایط هرگونه اقدامی را سخت‌تر کرده بود، لذا به منطق قصرشیرین آمدم و ساعاتی را تا روشن شدن هوا و بهبود وضعیت در این شهرستان سپری کردم

این هنرمند کرمانشاهی در عرصه نویسندگی، کارگردانی تئاتر و عکاسی در کرمانشاه متذکر شد: پس از ورود به شهرستان سرپل ذهاب شروع به عکاسی کردم و آن روز لحظات سخت و عجیبی بر ما گذشت و توانستم عکس‌های خاطر‌انگیز، دلخراشی را از این اتفاق ناگوار به ثبت برسانم.

وی با اشاره به لزوم حمایت همه دستگاه‌های اجرایی برای بهبود شرایط زندگی مردم در مناطق استان به ویژه سرپل‌ذهاب، تاکید کرد: هنرمندان در این راستا باید به بتوانند در حمایت از مردم زلزله زده استان به رسالت خود عمل کنند و باید این امکان برای آنان فراهم شود.

لاری اظهار داشت: در صورت فراهم شدن زیرساخت‌ها و فراهم شدن شرایط بهتر این آمادگی را داریم که نمایشگاهی از عکس و یا نقاشی به صورت مشترک و یا مجزا در مناسبت نخستین سالگرد از وقوع زلزله‌اخیر استان را بتوانیم در کرمانشاه برگزار کنیم.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار