فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۲۲ فقره سرقت به واسطه دستگیری ۶ سارقه حرفه‌ای خبر داد.
کد خبر: ۵۷۴۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲ 05 March 2018

به گزارش خبرنگار تابناک، سردار "منوچهر امان اللهی" در جمع خبرنگاران گفت: ماموران پلیس آگاهی استان کرمانشاه طی چند روز گذشته ۶ سارق حرفه که سرکرده باند‌های بزرگ سرقت بودند را شناسایی و دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه دستگیری دیگر اعضای این باند‌ها همچنان در دستور کار است، افزود: متهمان در بازجویی‌های تخصصی به ۱۲۲ فقره انواع سرقت در سطح استان اعتراف کرده اند.

به گفته فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از این تعداد ۳۵ فقره مربوط به سرقت منزل، ۱۶ فقره مربوط به سرقت مغازه، ۱۹ فقره مربوط به سرقت احشام، ۱۶ فقره مربوط به سرقت سیم برق، ۱۵ فقره مربوط به سرقت خودرو و ۲۱ فقره مربوط قطعات خودرو هستند.

سردار امان اللهی با بیان اینکه بخشی از اموال مسروقه به مالباختگان تحویل داده شده است، عنوان کرد: بر اساس نظر کارشناسان ارزش اموال مسروقه توسط این سارقان حرفه‌ای ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.
بر اساس اعلام وی متهمان به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه آمار وقوع جرم در این استان روند کاهشی دارد، گفت: از چهار سال گذشته تا کنون آمار وقوع سرقت در استان کرمانشاه روبه کاهش است.

سردار امان اللهی با اشاره به اینکه مبارزه با سرقت یکی از اولویت‌های اصلی انتظامی استان کرمانشاه است، گفت: علاوه بر دستگیری سارقان و برخورد با آنان آموزش‌های پیشگیرانه شهروندان به منظور جلوگیری از بروز سرقت نیز دنبال می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار