رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان کرمانشاه از رشد بی رویه کافه بیلیاردها درسطح شهر کرمانشاه ابراز نگرانی کرد.
کد خبر: ۵۷۴۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰ 05 March 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،علیرضا نامدار طاهری  با بیان اینکه درگذشته ذهنیت و نگاه به ورزش بیلیارد در کشور مثبت نبود، اظهار کرد: طی سالهای اخیر با تلاش فدراسیون و درخششی که ورزشکاران ایرانی رشته بولینگ و بیلیارد با بالا بردن پرچم ایران در مسابقات بین المللی داشته اند، تا حدودی این ذهنیت ها و نگاه ها تغییر یافته است.

وی افزود: برای تغییر نگاه مردم نسبت به ورزش بیلیارد زمان و تلاش های بسیاری شده، اما اکنون مشکلی به نام کافه بیلیاردها دوباره درحال منفی کردن این نگاه‌ها است.

این مسئول از رشد قارچ گونه کافه بیلیاردها در سطح شهر کرمانشاه ابراز نگرانی کرد و گفت: متاسفانه طی چند ماه گذشته شاهد رشد بی رویه کافه بیلیاردها در سطح کرمانشاه بوده‌ایم که این مسئله مشکلاتی را برای باشگاه‌های بیلیارد بوجود آورده است.

رئیس هیات بولینگ وبیلیارد استان کرمانشاه اضافه کرد: این کافه ها بصورت غیرقانونی مشغول فعالیت بوده و فضا و محیط داخلی آنها باعث بازگشت دید منفی مردم نسبت به بیلیارد می شود.

وی اظهار کرد: درآمد بالایی که صاحبان کافه بیلیاردها از راه اندازی این مکانها کسب می کنند، زمینه افزایش تعداد آنها را فراهم کرده است.

نامدار طاهری به نبود نظارت کافی بر این اماکن اشاره کرد و گفت: مراجع ذیربط باید با تشدید نظارت‌ها برخوردی قاطع با این اماکن داشته باشند.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار