نمایشگاه مشترک عکس و نقاشی "تا ثریا" شامل آثار هنرمندان برجسته استان، بانو "ثریا همتی" و "سیدفرهاد لاری" در شهر کرمانشاه افتتاح شد.
کد خبر: ۵۷۳۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷ 04 March 2018

به گزارش  خبرنگار تابناک؛ نمایشگاه مشترک عکس و نقاشی با عنوان "تا ثریا" اثر هنرمندان برجسته کرمانشاه، "سیدفرهاد لاری" و بانو "ثریا همتی" با حضور هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر در تالار وحدت شهر کرمانشاه افتتاح شد.

براساس این گزارش، آثار این هنرمندان مطرح کرمانشاهی از امروز ۱۲ الی ۱۷ اسفندماه در ساعات صبح و غروب راس ساعت ۲۰ شب قابل بازدید هنرمندان و علاقمندان به رشته عکاسی و نقاشی است.

عکاس‌های هنری نمایشگاه "تا ثریا" در سایز‌های ۱۰۰ در ۷۰ و ۵۰ در ۷۰ با موضوع طبیعت بکر و دیدنی نقاط استان کرمانشاه در معرض دید بازدیدکنندگان و هنرمندان قرار گرفته است.

بخش نقاشی نمایشگاه "تا ثریا" شامل بیش از ۳۰ اثر نقاشی کلاسیک با موضوع آزاد و سبک رئالیست است که برای بازدید علاقمندان و هنرمندان استان ارائه شده است.

نمایشگاه "تا ثریا" با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به مدت حدود یک هفته در دانشکده فرهنگ و هنر تالار وحدت واقع در میدان جلیلی شهر کرمانشاه برگزار شده است.

لازم بذکر است، هنرمندان "سیدفرهاد لاری" در بخش عکاسی و بانو "ثریا همتی" در بخش نقاشی، آثار هنری خود در کار فرهنگی شایسته و مشترک با عنوان نمایشگاه "تا ثریا" به نمایش گذاشتند و تاکنون مورد استقبال هنرمندان قرار گرفته است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار