فرامرز اکبری در گفتگو با تابناک:
فرماندار قصرشیرین گفت: این شهرستان مرزی با برخورداری از ظرفیت‌های مهم و جاذبه‌های زیاد طبیعی، تاریخی و باستانی می‌تواند مکانی مناسب برای جذب گردشگر باشد.
کد خبر: ۵۷۳۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷ 04 March 2018

 فرامرز اکبری در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:میزبانی مناسب شهرستان مرزی قصرشیرین در سفر‌های نوروزی می‌تواند مقدمه‌ای برای بازگشایی مرزخسروی به روی زائران عتبات عالیات باشد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه شهر قصرشیرین از نظر میزبانی و خدمت رسانی به مسافران در ایام نوروز سال گذشته رتبه  نخست را در بین سایر شهرستان‌های استان بهخود اختصاص داد، امسال نیز باید عملکرد مطلوبتری نسبت به پارسال برای میزبانی مهمانان داشته باشیم.

فرماندار قصرشیرین اظهار داشت: عنوان کرد و گفت:برای خدمات رسانی بهتر به مسافران در ایام نوروز امسال، ۱۰ کمیته با حضور دستگاه‌های اجرایی، انتظامی و پلیس راه و راهنمایی رانندگی تشکیل شده تا برنامهریزی لازم را برای این کار انجام دهند.

اکبری تصریح کرد: قصد داریم امسال قصرشیرین متفاوت‌تر از هر زمان دیگری مهیا و آماده برای حضور گردشگران و مسافران شود.

وی ابراز داشت:جاذبه‌های تاریخی و طبیعی، بازارچه‌های مرزی و بازار فروش کالا، آب و هوای مطلوب و مردمانی خون گرم و مهمان نواز می‌تواند انگیزه‌ای مضاعف برای مسافرانباشد تا در ایام نوروز سفری به دیار شیرین و فرهاد داشته باشند.

فرماندار قصرشیرین تاکید کرد:کاخ ساسانی، چهار قاپی، نهر شاهگدار و کاروانسرای شاه عباسی از جمله آثار تاریخی شهرستان قصرشیرین است که همه ساله مسافران و گردشگران بسیاری برای بازدید از اینمناطق در کنار دیگر آثار هشت سال دفاع مقدس به این شهرستان سفر می‌کنند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار