با دستور استاندار کرمانشاه اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان عملیاتی‌تر شده و سرعت بیشتری به خود می‌گیرد.
کد خبر: ۵۷۳۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶ 04 March 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ مهندس هوشنگ بازوند امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، با ارائه راهکاری خواستار تسریع در اجرایمصوبات این کارگروه شد.

وی خاطرنشان ساخت: به منظور سرعت بخشیدن به مصوبات این کارگروه و عملیاتی ترشدن مصوبات آن، کمیته‌ای زیرمجموعه این کارگروه تشکیل خواهد شد که این کمیته ۵ نفرهشامل نماینده استانداری، یک نماینده‌ای به انتخاب مدیران عامل بانک ها، یک نماینده از اتاق بازرگانی، یک نماینده به انتخاب جهادکشاورزی، صنعت معدن تجارت، میراث فرهنگی، و یکنماینده از اداره اطلاعات تشکیل خواهد بود.

وی بیان داشت: مدیرانی که به تشخیص این کمیته در رفع موانع تولید عملکرد درستی نداشته باشند، از معاون اول رییس جمهور درخواست عزل آن‌ها را خواهیم نمود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه همه مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید اجرایی شوند وگرنه به صرف برگزاری جلسات موانع تولید برطرف نمی‌شوند، گفت: مشکل بیکاریجوانان کرمانشاهی با مماشات و مدارا حل نمی‌شود لذا مدیران کم کار در این حوزه را معرفی خواهیم کرد.

وی تشکیل این کمیته را برای نظارت و پیگیری مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بسیار موثر و مهم عنوان کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار