رییس اداره آموزش فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه، گفت: پیش‌بینی می‌شود در روز‌های پایانی سال شاهد افزایش ۵۰ درصدی ترافیک نوروزی خیابان‌هایاصلی شهر کرمانشاه باشیم.
کد خبر: ۵۷۳۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱ 03 March 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،سرهنگ کیومرث غلامی ، تصریح کرد: هر ساله در ایام پایانی سال و با شروع خرید‌های نوروزی شاهد افزایش ترافیک.بویژه در خیابان‌های اصلی شهر‌ها هستیم.

این مقام انتظامی افزود: در شهر کرمانشاه عمدتا ترافیک نوروزی را در خیابان‌های مرکزی شهر و بازار مسکن، الهیه و نوبهار شاهد هستیم.

غلامی با اشاره به شروع ترافیک نوروزی در خیابان‌های شهر از اوایل اسفند، گفت: پیش بینی می‌شود در اوج شلوغی بازار افزایش بیش از ۵۰ درصدی ترافیک نوروزی را شاهدباشیم.

وی افزود: درخواست ما از مردم این است که حتی المقدور از بازار‌های محلی اطراف خود خرید کرده و به مراکز اصلی شهر نیایند و تا حد توان از بردن وسیله شخصی برای انجامخرید نوروزی خودداری کرده و بیشتر از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

رییس اداره آموزش فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان کرمانشاه با اشاره به افزایش عملکرد نیرو‌های پلیس راهور گفت: در روز‌های ۱۵ تا ۲۹ اسفند با توجه به شلوغی بیش از حدخیابان‌ها نیرو‌های پلیس راهور و عملکرد آن‌ها افزایش می‌یابد.

 

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار