مسئول جمعیت امداد دانشجویی-مردمی امام علی (ع) در کرمانشاه از جمع‌آوری ۲۵ میلیون تومان کمک مردمی از شروع کمپین «بوی عیدی» در استان تا به امروز خبر داد.
کد خبر: ۵۷۳۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵ 03 March 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،جعفر دانش پرور ، با اشاره به شروع کمپین «بوی عیدی» از ابتدای اسفندماه، گفت: تا به امروز بیش از ۲۵ میلیون تومان از طریق کمکخیرین جمع آوری شده است.

وی افزود: روز گذشته (جمعه) جشن "بزم مهر" با حضور خیرین درمحل تالار وحدت در راستای جمع آوری کمک‌های مردمی برگزار شد که با مبالغ جمع آوری شده در این مراسم درمجموع رقم کمپین بوی عیدی به ۲۵ میلیون تومان رسید.

دانش پرور از تداوم این کمپین تا پایان سال خبر داد و اظهار کرد: کمک‌های جمع آوری شده در این کمپین صرف خرید بسته‌های شب عید خانواده‌های تحت پوشش خواهد شد.

وی افزود: قرار است بیش از ۹۰۰ بسته اقلام خوراکی ویژه شب عید از جمله آجیل، میوه، برنج، گوشت و روغن تهیه شده و در میان خانواده‌های تحت پوشش و نیز خانواده‌های محرومشناسایی شده در مناطق زلزله‌زده توزیع شود.

دانش‌پرور با اشاره به ادامه این کمپین، از همه افراد خواست تا کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۰۵۳۲۴۶۰۲ به نام جمعیت امام علی (ع) واریز کنند.

 

 

انتهای پیام


ارسال خبر به دوستان
* گی

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار