نماینده، ولی فقیه استان همدان: این همایش‌ها نمی‌تواند یک هزارم از ابعاد شخصیتی مشاهیر را نشان دهد، مگر آنکه ادامه داشته باشد.
کد خبر: ۵۷۲۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳ 01 March 2018
نماینده، ولی فقیه استان همدان: این همایش‌ها نمی‌تواند یک هزارم از ابعاد شخصیتی مشاهیر را نشان دهد، مگر آنکه ادامه داشته باشد.

به گزارش ایکنا از همدان، آیت الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در همایش ملی «هزاره باباطاهر» در دانشکده کشاورزی همدان اظهار کرد: آخرین ایستگاه سیر و سلوک انسان لقاءالله است. عرفای سترگ عالم تشیع را عارف کامل واصل تعریف می‌کنند.

وی افزود: یکی از مفاخر بزرگ شهر ما مرحوم عارف بزرگ ملا عبد‌الصمد همدانی است، متاسفانه چهره‌هایی مانند ملا عبد‌الصمد همدانی ناشناخته مانده‌اند و در این استان غیر از بنده کسی در جست‌و‌جوی مفاخر ارزشمند نیست.

وی با اشاره به اینکه در برخی از برهه‌های زمان برخی از بزرگان و عرفا مورد بی‌مهری قرار گرفته‌اند گفت: واژه‌ی عشق مقداری بدنام است و در قرآن کریم واژه عشق نیامده چراکه عشق در مواقع نادرست به کار برده شده است.

نماینده، ولی فقیه استان همدان تصریح کرد: این همایش‌ها نمی‌تواند یک هزارم از ابعاد شخصیتی مشاهیر را نشان دهد، مگر آنکه ادامه داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رسالت سنگینی بر دوش فرهیختگان، متفکران، اهل قلم، نویسندگان و ... است، عارفان و مفاخر استان در قلم خود ریاضت سنگین کشیدند و فضیلت‌ها را خلق کردند و امروز ما وارث این فضیلت‌ها خواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار