پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه این بار سراغ تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر معروف به "یزدان کوتوله" در نزدیکی مهمترین اثر تاریخی مرکز استان رفت و یک متهم معروف را به دام انداخت.
کد خبر: ۵۷۱۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱ 26 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علیرضا دلیری" از پیگیری طرح ارتقای امنیت اجتماعی در استان خبر داد و گفت: در راستای اجرای این طرح روز شنبه تعدادی از عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر در محله پارک شرقی طاق بستان شناسایی و دستگیر شدند.

او مهمترین صید پلیس را "ی.ب" معروف به یزدان کوتوله و همدستش' عنوان کرد و گفت که این 2 نفر از متهمان سابقه ‌دار این منطقه بودند.

براساس این گزارش، هم یک متهم دیگر، معروف به "نظر زانتیا" در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر افتاد و حدود 200 گرم مواد مخدر صنعتی از او کشف شد.

عزم قاطعانه پلیس در اجرای طرح امنیت اجتماعی و استمرار آن در شهر کرمانشاه امیدها را زنده کرده و بسیاری از مردم بر این باورند که اگر چرخه مقابله با مواد فروشان تکمیل شود، کسب و کار آنها دیگر رونق سابق را پیدا نمی کند.

در واقع مطالبه مردم پس از پلیس متوجه دستگاه قضایی است؛ اینکه اشد مجازات را برای مجرمان بویژه سابقه ‌دارها در نظر بگیرد تا با خیال راحت به بازار موادفروشی برنگردند.

البته به گفته رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه اگر مردم و خانواده ها هم پای کار مبارزه با مواد مخدر نیایند، تلاش های صورت گرفته پلیس و دستگاه قضایی هم به نتیجه مطلوب نمی رسد.

تلفن 128 راه ارتباطی شهروندان با پلیس مبارزه با مواد مخدر است که به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌ها و اطلاعات شهروندان برای مقابله با تهیه و توزیع مواد مخدر است.
اعتیاد یکی از دغدغه های مهم مردم استان کرمانشاه است و بنابر اعلام دادستانی کرمانشاه، رتبه استان در این آسیب اجتماعی بین هفت استان اول کشور است.
طبق آمار، در استان 2 میلیون نفری کرمانشاه حدود 80 هزار معتاد وجود دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار